کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

تعرفه رومینگ ایرانسل برای زائران اربعین اعلام شد


کد خبر : ۳۰۳۱۸چهارشنبه، ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۰:۳۱۶۳۱ بازدید

ایرانسل تعرفه رومینگ و تماس بین‌الملل برای مشترکان این اپراتور در اجتماع عظیم اربعین حسینی(ع) را اعلام کرد.

بر اساس اعلام اپراتور دوم از  بامداد روز دوشنبه 24 آبان ماه، تعرفه تماس مشترکان ایرانسل با ایران و مکالمه داخلی در کشور عراق دقیقه‌ای 990 تومان، دریافت تماس دقیقه‌ای 550 تومان، ارسال هر پیامک 490 تومان و اینترنت همراه با تعرفه 490 تومان به ازای هر مگابایت محاسبه می‌شود. همچنین دریافت پیامک در کشور عراق رایگان است.

این تعرفه تا روز سوم آذر برقرار خواهد بود.

علاوه بر این، تعرفه تماس بین‌المللی مشترکان ایرانسل با شماره‌های عراقی از طریق شماره‌گیری 00 به 550 تومان در هر دقیقه کاهش می‌یابد.

ارائه اینترنت رایگاه به مدت 14 روز به زائران اربعین حسینی(ع) از روز 20 آبان تا سوم آذر 95  از دیگر تسهیلات این اپراتور به مشترکان خود در ایام اربعین است. 

ایرانسل به مشترکان خود توصیه کرده است تا قبل از خروج از کشور، حتما امکان رومینگ سیمکارت خود را با شماره‌گیری کد دستوری *111*1# فعال کنند. همچنین مشترکان ایرانسل لازم است تا ضمن همراه داشتن گوشی هوشمند، رومینگ دیتا (Data Roaming) را در تنظیمات گوشی خود فعال کنند.

به علاوه، در صورتی که اعتبار حساب یک مشترک این اپراتور به پایان برسد، تماس‌های دریافتی وی قطع نخواهد شد و کسانی که با او تماس می‌گیرند، می‌توانند توسط سرویس «میزبان تماس» هزینه رومینگ را پرداخت کنند. در چنین حالتی، از طریق تلفن گویا پیامی برای تماس گیرنده پخش می‌شود و او می‌تواند از این طریق هزینه تماس را پرداخت کند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها