کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

برای ریاست‌جمهوری آمریکا حاضرم 1 دلار در سال حقوق بگیرم


کد خبر : ۳۰۲۳۱دوشنبه، ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۳:۴۷۴۸۰۷ بازدید

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور تازه‌برگزیده‌ی آمریکا در نخستین مصاحبه بزرگ تلویزیونی خود به مواضع و برخی برنامه‌های آتی خود پرداخت. او همچنین گفت که ...

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور تازه‌برگزیده‌ی آمریکا در نخستین مصاحبه بزرگ تلویزیونی خود به مواضع و برخی برنامه‌های آتی خود پرداخت. او همچنین گفت که قصد دارد از حقوق سالانه‌‌اش به عنوان رئیس‌جمهور چشم بپوشد.

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور جدید آمریکا روز یکشنبه (13 نوامبر/ 23 آبان) نخستین مصاحبه بزرگ تلویزیونی خود را انجام داد. او در این گفت‌وگوی 60 دقیقه‌ای با شبکه سی بی اس به تیم آتی خود در کاخ سفید، منتقدانش و همچنین مواضع و برنامه‌های خود پس از آغاز دوره ریاست‌جمهوری‌اش پرداخت.

درآمد رئیس‌جمهور نیز از مواردی بود که ترامپ در این گفت‌وگو به آن اشاره کرد. او گفت که حاضر است در ازای انجام وظیفه‌اش در مقام رئیس‌جمهور تنها یک دلار در سال دریافت کند. طبق گزارش شبکه سی بی اس، میزان درآمد سالانه رئیس‌جمهور در آمریکا بر حدود 370 هزار دلار بالغ می‌شود.

موضوع مهاجران غیرقانونی که از مسائل محوری کارزار انتخاباتی ترامپ بود، در مصاحبه‌ای او با سی بی اس نیز برجسته بود.

ترامپ تصریح کرد که به محض آغاز دوره‌ی ریاست جمهوری‌اش تا ۳ میلیون مهاجر را که به طور غیرقانونی در آمریکا به سر می‌برند، اخراج خواهد کرد. طبق برآوردهای کارشناسان نزدیک به ۱۱ میلیون مهاجر در آمریکا بدون داشتن مدارک رسمی به سرمی‌برند که اکثر آنها اهل کشورهای آمریکای لاتین هستند. به گفته‌ی او قرار است افرادی که دارای سوءسابقه جنایی هستند یا در یک باند تبهکاری عضویت دارند، مانند قاچاقچیان مواد مخدر، از آمریکا اخراج یا بازداشت شوند.

خواست از منتقدان

ترامپ در مصاحبه با سی بی اس از مخالفانش که در روز‌های گذشته دست به تظاهرات گسترده در نقاط مختلف آمریکا زده‌اند، خواست که "ترس و نگرانی" نداشته باشند. رئیس‌جمهور تازه‌برگزیده آمریکا منتقدان خود را فرا خواند که فرصتی برای او قائل شوند. در پاسخ به مصاحبه‌گر سی بی اس که نظر او را در باره مقام ریاست‌جمهوری پرسیده بود گفت که این سمت را بسیار جدی می‌گیرد، اما از آن واهمه‌ای ندارد.

گفت‌وگوی رئیس‌جمهور تازه‌منتخب آمریکا با شبکه سی بی اس در "برج ترامپ" انجام گرفت. خانواده ترامپ نیز در این مصاحبه حضور داشت. ترامپ ۷۰ ساله چهل‌و پنجمین رئیس‌جمهور آمریکا محسوب می‌شود و دوران ریاست‌جمهوری او در ژانویه سال ۲۰۱۷ آغاز خواهد شد.
 



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها