کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

ورود 814 هزار گوشی با نمایشگر منحنی به بازار


کد خبر : ۳۰۱۰دوشنبه، ۲۳ دی ۱۳۹۲ - ۰۸:۱۰:۱۴۵۳۷۲ بازدید

پیش‌بینی شده است که در سال 2014 میلادی در مجموع 814 هزار نمایشگاه منحنی AMOLED مخصوص گوشی‌های هوشمند وارد بازار جهانی شوند که این رقم در سال 2017 به 8.3 میلیون دستگاه می‌رسد.
ورود 814 هزار گوشی با نمایشگر منحنی به بازارورود 814 هزار گوشی با نمایشگر منحنی به بازار

به گفته مرکز تحقیقاتی IHS، شرکت کره‌ای ال‌جی با حضور در بزرگترین نمایشگاه محصولات الکترونیکی جهان موسوم به CES 2014 اعلام کرد طی فصل نخست از سال جاری میلادی اولین گوشی هوشمند خود مجهز به نمایشگر منحنی را وارد بازار جهانی می‌کند.

باید توجه داشت که مشکلات فنی در جریان تولید نمایشگرهای انعطاف‌پذیر AMOLED از چند سال قبل پیش‌روی شرکت‌های الکترونیکی بود تا بتوانند برای نسل جدید گوشی‌های هوشمند نمایشگر، بدنه و سیستم داخلی منحنی تولید کنند.پیش‌بینی شده است که در سال 2014 میلادی در مجموع 814 هزار نمایشگاه منحنی AMOLED مخصوص گوشی‌های هوشمند وارد بازار جهانی شوند.

عرضه این نمایشگرهای منحنی در سال‌های 2015، 2016 و 2017 محدود خواهد بود و به ترتیب در این سال‌های 1.9، 4.5 و 8.3 میلیون دستگاه گوشی هوشمند مجهز به نمایشگر منحنی به دست کاربران جهانی خواهد رسید.

"وینیتا جاکانوال"(Vinita Jakanwal) مدیر مرکز دستگاه‌های موبایلی و نمایشگرها در شرکت تحقیقاتی IHS گفت: «همان طور که در جریان معرفی گوشی هوشمند G Flex توسط شرکت ال‌جی اعلام شد، علاقمندی فراوانی در صنعت جهانی تلفن همراه و بازار جهانی وجود دارد تا این گوشی با نمایشگر منحنی به تولید انبوه برسد. تولید مدل اولیه این محصول با مشکلاتی همراه است که مربوط به نمایشگر منعطف AMOLED می‌شود. اما با حل شدن این مشکل می‌تواند در آینده عرضه گسترده‌تر چنین محصولاتی را شاهد بود».



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها