کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

وضعیت بازار جهانی طلا تحت تاثیر انتخابات آمریکا


کد خبر : ۲۹۹۹۸سه شنبه، ۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۷:۳۷۱۳۴۳ بازدید

روبین بیهار تحلیلگر ارشد موسسه سوسایت جنرال فرانسه تاکید کرد، ادامه رقابت تنگاتنگ بین ترامپ و کلینتون موجب گمانه زنی‌های مختلفی ...

روبین بیهار تحلیلگر ارشد موسسه سوسایت جنرال فرانسه تاکید کرد، ادامه رقابت تنگاتنگ بین ترامپ و کلینتون موجب گمانه زنی‌های مختلفی در بازارهای بین المللی شده و این مساله در نهایت نوسانات شدیدی را به همراه داشته است.

روبین بیهار تصریح کرد: قیمت طلا پس از اعلام نتایج همه پرسی خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا با افزایش چشمگیری روبرو شد و توانست سطح مقاومتی 1300 دلاری را بشکند ولی از اوایل اکتبر تا چند روز قبل قیمت طلا بین 1240 تا 1275 دلار تثبیت شده بود.

بر اساس این گزارش وی افزود: فارغ از اینکه چه حزبی در انتخابات ریاست جمهوری یا کنگره به پیروزی برسد، نتایج انتخابات به نفع قیمت طلا خواهد بود. در صورتی که هیلاری کلینتون نامزد دموکراتها در انتخابات به پیروزی برسد، میانگین قیمت طلا امسال به 1280 دلار خواهد رسید و این رقم در سال 2017 میلادی نیز به طور متوسط به 1325 دلار می رسد.

وی در ادامه افزود: اگر ترامپ به پیروزی برسد، قیمت طلا به زودی به 1400 دلار خواهد رسید. در این صورت قیمت طلا تا پایان امسال به 1450 تا 1500 دلار می رسد. میانگین قیمت هر اونس طلا در سال 2016 میلادی نیز به 1300 دلار خواهد رسید و این رقم برای سال آینده به 1400 دلار می رسد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها