کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

توقیف پژو 206 با 336 کیلو تریاک


کد خبر : ۲۹۸۷۶یکشنبه، ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۳:۰۸۹۶۷ بازدید

فرمانده انتظامی شهرستان بافت از کشف 336 کیلو گرم تریاک در عملیات مشترک با پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان رابر خبر داد.

محمود پور احمدی گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی در پی کسب اطلاع از حمل یک محموله موادمخدر ازشهرستان های جنوبی به مرکز کشور، رسیدگی به این موضوع را در دستور کار خود قرار دادند .

وی اظهار داشت: ماموران با انجام گشت زنی نامحسوس در مسیر جاده "بافت - جیرفت" به یک دستگاه خودرو زانتیا و یک دستگاه خودرو پژو 405 كه اسکورت خودروی حامل مواد مخدر بودند مشکوک و آنها را توقیف کردند.

سرهنگ پور احمدی افزود: در همین حین یک دستگاه خودرو 206 وارد ایست و بازرسی شده که به محض دیدن ماموران، قصد برگشت به سمت شهر ساردوئیه را داشته که با هوشیاری ماموران خودرو 206 متوقف و راننده آن دستگیر شد.

وی افزود: ماموران پس از بازرسی از خودرو تعداد 33 کیسه مواد مخدر به وزن 336 کیلو تریاک را کشف می کنند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در این راستا سه خودرو توقیف و سه نفر متهم دستگیر كه به همراه مواد كشف شده، جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضائی شدند.

این مقام مسئول تصریح کرد: نیروی انتظامی با بهره گیری از تمام امکانات و تلاش شبانه روزی کارکنان خود می کوشد با قاچاقچیان مواد مخدر برخورد كند تا جوانان کشور عزیزمان که آینده سازان مملکت هستند از گزند هر گونه آسیب در امان بمانند . 



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها