کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

مالیات فروش شامپو ضدریزش مو جنجالی چه می‌شود؟


کد خبر : ۲۹۷۶۹جمعه، ۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۲:۲۵۹۸۳ بازدید

تبلیغات شامپوهایی که به عنوان ضد ریزش مو و رویش مجدد آن مدتی در شبکه های مختلف صدا و سیما تبلیغ می شد باعث شد تا سازمان غذا و ...

تبلیغات شامپوهایی که به عنوان ضد ریزش مو و رویش مجدد آن مدتی در شبکه های مختلف صدا و سیما تبلیغ می شد باعث شد تا سازمان غذا و دارو با صدور اطلاعیه ای اینگونه تبلیغات را خلاف واقع دانسته و خواستار توقف آن شود اما نکته ای که در این تبلیغات باید به آن توجه می شد ادعای تولید کننده این شامپو در تبلیغات تلویزیونی اش است که مدام برای جذب مخاطب اعلام می کرد بیش از ۱۴۰ هزار مشتری داشته است (هر بسته ۲۸۴ هزار تومان).

در این زمینه سازمان مالیاتی کشور در اقدامی بجا، در حال بررسی وضعیت مالیاتی این شرکت ها است تا مشخص شود آیا مالیات فروش این همه شامپو پرداخت شده یا می شود؟!

مدیر کل دفتر روابط عمومی و فرهنگ سازی مالیاتی سازمان مالیاتی کشور در گفت و گو با عصر ایران در مورد پرداخت مالیات از فروشی که این شرکت در تبلیغات خود ادعا کرده است گفت: هر شرکتی که در کشور فعالیت اقتصادی انجام می دهد موظف است تا مالیات خود را پرداخت کند و در مورد شرکت فوق نیز ما از صدا و سیما خواسته ایم تا مشخصات آن را برای بررسی پرونده مالیاتی در اختیار ما بگذارند.

غلامرضا قبله ای ادامه داد: آن گونه که در تبلیغات عنوان می شود این شرکت عدد قابل ملاحظه ای از محصولات خود را به فروش رسانده است و لذا درحال بررسی چگونگی پرداخت مالیات فروش آن هستیم



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها