کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

راهکار رونق صنعت کاشی و سرامیک


کد خبر : ۲۹۶۹۱چهارشنبه، ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۸:۲۰۵۷۰ بازدید

معاون امور صنایع وزیر صنعت، معدن و تجارت بخش قابل‌توجهی از مشکلات واحدهای تولیدکننده کاشی و سرامیک را ناشی از رکود بخش مسکن و ...

معاون امور صنایع وزیر صنعت، معدن و تجارت بخش قابل‌توجهی از مشکلات واحدهای تولیدکننده کاشی و سرامیک را ناشی از رکود بخش مسکن و ناتوانی واحدها برای صادرات برشمرد و گفت:‌ در این حوزه باید با نوسازی و ارتقای کیفیت به فکر جذب بازارهای خارجی و رونق صادرات بود. محسن صالحی‌نیا اعلام کرد: بدون نوسازی و به‌روزرسانی ماشین‌آلات در برخی صنایع نمی‌توانیم انتظار رشد و توسعه از آنها داشته باشیم.

وی ادامه داد: نوسازی در صنایع می‌تواند ضمن کاهش هزینه‌های تولید، کیفیت محصولات را افزایش دهد و به بازاریابی و صادرات آنها کمک کند.

معاون امور صنایع وزیر صنعت، معدن و تجارت خاطرنشان کرد: با تشدید مبارزه با قاچاق کالا و همچنین نوسازی ماشین‌آلات و ارتقای بهره‌وری در جهت کاهش هزینه‌های تولید، صنعت نساجی کشور می‌تواند به جایگاه بهتری دست پیدا کند. صالحی‌نیا تصریح کرد: باید از ظرفیت‌های فضای پسابرجام برای تقویت صادرات کالاهای صنعتی کشور از جمله در زمینه خودرو و قطعات آن استفاده کنیم، چراکه این موضوع بخش زیادی از مشکلات صنایع قطعه‌سازی و خودروسازی را برطرف می‌کند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها