کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

پيشرفته ترين خط توليد گيربكس خودرو در ايران افتتاح شد


کد خبر : ۲۹۶۶۶سه شنبه، ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۵:۴۳۱۰۳۷ بازدید

پیشرفته ترین خط تولید گیربکس ایران صبح امروز در شركت چرخشگر ايران خودرو با حضور جمعی از مدیران استانی و ایران خودروافتتاح شد.

اين خط توليد که با سرمايه گذاري سه میلیون یورویی به بهره برداري رسيده، گيربكس پيشرفته جي.اچ.كيو (JHQ) را توليد خواهد كرد.

"جي.اچ.كيو" نسل جديدي از گيربكس هاي دستي و از نوع ديفرانسيل بسته است كه به دليل برخورداري از سیستم کلاج هیدرولیکی، عوض کردن دنده را راحت تر می کند. مقدار روغن مصرفی در این نوع گیربکس نسبت به نمونه هاي قبلی 0.7 لیتر کمتر است.

ظرفیت توليد این خط سالانه 300 هزار دستگاه گیربکس است و با توجه به تکنولوژی پیشرفته و سطح کیفی بالای گیربکس تولیدی در چرخشگر، امکان صادرات این محصول نيز فراهم است.

فاز اول این پروژه شامل بهره برداری از خط مونتاژ گیربکس، امروز به بهره برداری رسید و برای دو فاز دیگر پروژه یعنی "داخلی سازی پوسته های گیربکس" و همچنین "شفت و دنده ها" برنامه ریزی شده و به ترتیب تکمیل خواهد شد.

خط تولید راه اندازی شده در شرکت چرخشگر قابلیت تولید همه گیربکس های خانواده J را دارد. این خط پیشرفته دارای سیستم خطا ناپذیری کامل و سطح اتوماسیون بالاست و پیشرفته ترین خط تولید گیربکس در کشور به شمار می آید.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها