کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

معرفی قدرتمندترین زنان تکنولوژی در جهان


کد خبر : ۲۹۶۱۹دوشنبه، ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۷:۰۱۱۷۳۸ بازدید

استخراج اطلاعات مربوط به 8 شرکت برتر حوزه فناوری نشان می دهد که نرخ رشد حضور زنان در این حوزه 238 درصد سریع تر از حضور مردان ...
معرفی قدرتمندترین زنان تکنولوژی در جهانمعرفی قدرتمندترین زنان تکنولوژی در جهان

استخراج اطلاعات مربوط به 8 شرکت برتر حوزه فناوری نشان می دهد که نرخ رشد حضور زنان در این حوزه 238 درصد سریع تر از حضور مردان است.

 برخلاف تصور برخی افراد مبنی بر سلطه مردان بر تکنولوژی اما آمارهای رسمی حاکی از ورود زنان به این حوزه با نرخ بالایی است که نهایتا منجر به تکیه آنها بر پست های سطوح بالا و میانی مدیریتی می شود.

استخراج اطلاعات مربوط به هشت شرکت برتر حوزه فناوری نشان می دهد که نرخ رشد حضور زنان در این حوزه 238 درصد سریع تر از حضور مردان است.

قدرتمندترین زنان حوزه تکنولوژی در سال گذشته میلادی به دید فوربس شرلی سندبرگ (مسئول تیم عملیاتی فیس بوک)، سوزان وجسیسکی (مدیر عامل یوتیوب)، جینی رومتی (مدیر عامل IBM)، مک وایتمن (مدیر عامل اچ پی)، ماریسا مایر (مدیر عامل یاهو) هستند.

شیکاگو، بوستون و سیلیکون ولی به ترتیب با 30، 29 و 24 درصد بیشترین استارتاپ های تأسیس شده توسط زنان را به خود اختصاص داده اند.

لس آنجلس، مونترال، پاریس، تورنتو، سنگاپور، کوآلالامپور، لندن و مسکو نیز در رتبه های بعدی قرار دارند و بیشترین استارتاپ های تأسیس شده توسط زنان را به خود اختصاص داده اند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها