کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

نسخه جدید S8 نوش‌داروی سامسونگ نوت 7 خواهد شد


کد خبر : ۲۹۵۸۳یکشنبه، ۹ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۳:۴۷۳۳۱۷ بازدید

جدیدترین ناجی شرکت سامسونگ برای خروج از حواشی نوت7 با نام S8 در راه است.
نسخه جدید S8 نوش‌داروی سامسونگ نوت 7 خواهد شدنسخه جدید S8 نوش‌داروی سامسونگ نوت 7 خواهد شد

شاید اگر هر شرکت دیگری به جای شرکت کره ای سامسونگ بود و تجربیات تلخ این شرکت را طی ماه های اخیر از سر گذرانده بود، تلاش برای بازسازی شرایط بسیار سخت به نظر می رسید، اما فعالیت های مدیران این شرکت برای خروج از بحران های اخیر تحسین برانگیز به نظر می رسد. از طرح های تعویض و پرداخت خسارت تا طرح رونمایی از محصولی جدید برای جبران جای خالی نوت 7. لی جائه یونگ، عضو هیأت مدیره و نایب رئیس سامسونگ در جدیدترین اظهارات خود خبر از تولید تلفن همراه جدید این شرکت داد.

به گزارش ایران‌جیب به نقل از فرصت‌امروز، براساس گفته های یونگ، Galaxy S8 جدید، نسبت به نسخه پیشین، قدرتمند تر است و بر این اساس یک جانشین قوی و مناسب برای محصول ناکام این شرکت (نوت 7) خواهد بود.

با توجه به اینکه تاریخ دقیق رونمایی از این محصول مشخص نیست، نمی توان پیش بینی کرد محصول جدید سامسونگ چه مشخصاتی دارد اما بنابر اظهارات برخی منابع آگاه، برخی از مهم ترین مشخصات این تلفن همراه شامل موارد زیر است:

 نمایشگر 5.5 اینچی، حافظه رم پردازشی 6 و 8 گیگابیتی. به نظر می رسد قرار است رزولوشن این محصول 3840 در 2160 پیکسل باشد. اگرچه هنوز مشخص نیست این تلفن همراه برخی قابلیت های هیجان انگیز مثل خمیدگی صفحه نمایش را دارد یا خیر، اما همین مشخصات هم برای قانع کردن کاربران ناراضی کافی به نظر می رسد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها