کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

واژگونی خودرو ال 90 در تهرانسر


کد خبر : ۲۹۵۱۱شنبه، ۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۵:۴۳۱۳۱۳ بازدید

طی تماس رانندگان خودروهای عبوری با سامانه 125 مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودرو سواری، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران ...

واژگونی خودرو ال 90 در تهرانسر

طی تماس رانندگان خودروهای عبوری با سامانه 125 مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودرو سواری، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بی درنگ نیروهای عملیاتی ایستگاه 104 را صبح روز گذشته به تهرانسر، بلوار گلها اعزام کرد.

امیر عباس سرافرازی افسر آماده منطقه چهار عملیات در این باره گفت: یک دستگاه خودرو سواری تندر با یک نفر سرنشین در حال حرکت بود که به علت نامعلومی از مسیر اصلی خارج شده و پس از برخورد با جدول و درختان وسط بلوار، واژگون شده و متوقف شده بود.

وی ادامه داد: راننده که مردی میانسال بود قبل از رسیدن آتش نشانان، با کمک رانندگان خودروهای عبوری از خودرو خارج شده بود که نیروهای عملیاتی پس از قرار دادن علائم هشدار دهنده در اطراف محل حادثه و قطع جریان برق خودرو، راننده مصدوم را برای انتقال به مراکز درمانی تحویل امدادگران اورژانس دادند.

این افسر آماده اضافه کرد: نیروهای عملیاتی پس از انتقال خودرو سواری به حاشیه امن بلوار و تحویل محل حادثه به کارشناسان پلیس راهور برای بررسی علت، به مأموریت خود پایان دادند



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها