کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

قیمت مسکن مهر شهر پردیس قطعی شد


کد خبر : ۲۹۴۶۷جمعه، ۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۶:۳۶۲۳۶۳ بازدید

سرانجام پس از چندین جلسه کارشناسی و چندین بار ورود وزارت راه و شهرسازی به ماجرای قیمت نهایی مسکن مهر شهر پردیس گزارش‌ها حاکی از این ...

سرانجام پس از چندین جلسه کارشناسی و چندین بار ورود وزارت راه و شهرسازی به ماجرای قیمت نهایی مسکن مهر شهر پردیس گزارش‌ها حاکی از این است که لیست قیمت قطعی مسکن مهر این شهر از سوی شرکت عمران نهایی و رسماً تقدیم وزارت راه و شهرسازی شده است.

موضوعی که ماه‌ها مورد مناقشه شرکت عمران پردیس و متقاضیان مسکن مهر برای نهایی شدن قیمت‌ها شکل گرفته بود چند روزی است که با قطعی شدن قیمت‌ها رنگ واقعیت به خود گرفته و این لیست سرانجام از سوی شرکت عمران پردیس تقدیم وزارت راه و شهرسازی شده است.

اگر چه متقاضیان مسکن مهر این قیمت قطعی را همان افزایش قیمت عنوان می‌کنند اما مقامات مسئول وزارت راه و شهرسازی و شرکت عمران پردیس این قیمت‌ها را افزایش قیمت تلقی نمی‌کنند و معتقدند که متقاضیان مسکن مهر تاکنون هرچه پرداخته بودند علی‌الحساب بوده و این قطعی بودن قیمت در دولت قبل باید اعلام می‌شده که نشده است. به هر حال چه افزایش قیمت و چه قطعی شدن قیمت‌ها موضوعی است که بخشی از متقاضیان مسکن مهر پرداختش را خارج توانشان می دانند و می گویند دولت باید فکری به حال این قیمت‌ها کند، هر چند با اعلام قطعی شدن قیمتها به نظر می‌رسد دیگر پرونده این آنالیز قیمت هم بسته شد.

بنابراین گزارش، دولت یازدهم که چندان از پروژه مسکن مهر خشنود نیست و آن را به نوعی حاشیه‌نشینی مدرن تلقی می‌کند برای کاستن از اعتراضات مردمی سهم خود در کمک به پروژه‌های مسکن مهر شهر پردیس را به ازای هر واحد مسکونی تا 23 میلیون تومان افزایش داد و صورتجلسه‌ای در حضور معاون اول رئیس جمهور به مبلغ 130 میلیارد تومان برای آماده‌سازی، محوطه‌سازی و تأمین خدمات زیربنایی واحدهای مسکن مهر شهر پردیس به تصویب رساند.

ظاهراً مسئولان ارشد وزارت راه و شهرسازی و شرکت عمران شهرهای جدید سخت به دنبال تخصیص این 130 میلیارد تومان هستند چرا که اگر این مبلغ قابلیت تخصیص پیدا کند و اجرایی شود سرعت تحویل واحدها افزایش می‌یابد.

در گزارشی هم که به صورت محرمانه شرکت عمران به وزارت راه و شهرسازی ارائه کرده آمده است که چنانچه متقاضیان آورده‌های خود را به موقع واریز نکند تحویل واحدهای مسکن مهر با تأخیر مواجه خواهد شد.

در لیستی که به تازگی با عنوان قیمت قطعی به وزارت راه و شهرسازی ارائه شده است. آن طور که متقاضیان تصور می‌کردند که قیمت‌ها تعدیل خواهد شد نبوده و به عنوان مثال حداکثر قیمت مسکن مهر در فاز 8 همان 69 میلیون تومان است.

بالا بودن زیربنای واحدها، وجود پارکینگ و انجام برخی اقدامات علاوه بر فعالیت‌های موجود در قرارداد از عوامل بیشتر بودن قیمت متراژ خانه در این فاز نسبت به سایر فازهاست. با این وجود طی بررسی‌های انجام شده تقریبا قیمت واحدها در فاز 8 از 58 تا 69 میلیون تومان است.

در لیست جدید قیمت مسکن مهر فاز 5 و 9 مبلغ 43 میلیون و 600 هزار تومان و قیمت نهایی واحدهای فاز 11 (کوزو) 39 میلیون و 750 هزار تومان نهایی و قطعی شده است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها