کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

تقدیر امام جمعه اهل سنت از برخورد با مداح تندرو


کد خبر : ۲۹۳۷۵چهارشنبه، ۵ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰:۰۳۱۰۱۱ بازدید

امام جمعه اهل‌ سنت ایرانشهر از دادستان زاهدان به خاطر احضار مداحی که در ایام محرم تندروی کرده بود، تقدیر کرد.

امام جمعه اهل‌ سنت ایرانشهر از دادستان زاهدان به خاطر احضار مداحی که در ایام محرم تندروی کرده بود، تقدیر کرد.

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت:‌ «مولوی عبدالصمد کریم‌زایی، امام جمعه اهل‌ سنت ایرانشهر با تقدیر از دادستان زاهدان به خاطر احضار مداحی که در ایام محرم تندروی کرده بود، گفت: آفرین بر جمهوری اسلامی ایران که در چارچوب فرمایشات پیامبر اسلام حرکت می‌کند.»

عوامل افراطی که در جریان ایام عزای اباعبدالله‌الحسین(ع) در زاهدان تلاش داشتند تفکرات انحرافی و وحدت‌ستیزانه خود را به داخل هیئات مذهبی منطقه نفوذ دهند، قبل از هر نوع اقدام شناسایی شدند و با هماهنگی دادستانی مورد پیگرد قضایی قرار گرفتند.

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی زاهدان در این زمینه گفت: چون کتب و جزوات کشف شده از این افراد بیانگر ارتباط آنان با برخی شخصیت‌ها و گروه‌های افراطی بود و از همین رو اجازه فعالیت سوء از آنان سلب شد.

محمد مرزیه افزود: از آن جا که نگاه دستگاه قضایی مبنی بر اصلاح و پیشگیری است، تعهد لازم از افراد فریب خورده اخذ شد و نسبت به تکرار هر نوع ناهنجاری و دامن زدن به اقدامات ضد وحدت و ایجاد اختلاف مذهبی هشدار لازم به آنان داده شد.

او همچنین گفت: رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان عالی‌ترین مقام رسمی کشور در خصوص رعایت حرمت مقدسات همه مذاهب اسلامی برای همه افراد الزام‌آور است و همه باید از آن تمکین کنند.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها