کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

گدایی به سبک جدید با خودرو


کد خبر : ۲۹۲۱۶یکشنبه، ۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۳:۴۷۵۰۴۵ بازدید

اخیراً برخی از متدکیان با خودرو اقدام به اخذ مبالغی از مردم به بهانه نداشتن بنزین می‌کنند که در نوع خود جالب است.

اخیراً برخی از متدکیان با خودرو اقدام به اخذ مبالغی از مردم به بهانه نداشتن بنزین می‌کنند.

این روزها سرهر چهارراه می‌توان کودکانی را مشاهده کرد که با بکارگیری شیوه‌های مختلف در حال تکدی‌گری هستند اما متأسفانه برخلاف تمام صحبت‌ها هنوز این موضوع از سوی مسئولین ساماندهی نشده و هر روز آمار این افراد افزوده می‌شود.  

به گفته برخی از کارشناسان متکدیان تهرانی به طور متوسط بین سه تا هفت میلیون تومان درآمد دارند که به علت کمک های دلسوزانه مردم تعداد آنها در حال افزایش است. در این میان دستگاه های نظارتی هم مدام از طرح های ویژه خود برای جمع اوری این افراد صحبت می کنند اما گویا هنوز اراده ای برای رسیدگی به این موضوع نیست و هر روز تعداد متکدیان نه تنها کم بلکه اضافه تر هم می‌شود.

به عنوان نمونه اخیراً برخی از متدکیان با خودرو اقدام به اخذ مبالغی از مردم به بهانه نداشتن بنزین می‌کنند. یکی از متدکیان با پارک کردن خودروی پژوی 405 خود کنار یکی از خیابان های اصلی شهر از عابرین پیاده درخواست می‌کند تا به او برای تهیه هزینه درمان فرزند خود کمک کنند اما وقتی با سوال برخی از عابرین که چرا با خودروی خود کار نمی‌کنی روبه رو می‌شود نبود بنزین را بهانه کرده و از مردم وجهی بابت خرید بنزین طلب می‌کند.   تعدای از مردم هم از سر دلسوزی وجهی را پرداخت می‌کنند.

در نمونه‌ای دیگر هم می‌توان به فروش گل بر سر چهار راه ها و یا شیشه پاک کردن خودرو و اسفند دود کردن‌های اجباری و آوردن کودکان با ظاهری نا مناسب به بهانه بیماری اشاره کرد که هر روز در شهر امری عادی شده و خبری از برخورد نیست.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها