کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

تولید یک خودروی اتوماتیک چینی در تبریز


کد خبر : ۲۹۰۳۳چهارشنبه، ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۰۲:۰۸:۴۷۷۹۰۰ بازدید

با سرمایه‌گذاری مشترک بخش خصوصی و یک شرکت معتبر و باسابقه چینی بزرگ‌ترین واحد تولید اتومبیل‌سواری در کلانشهر تبریز تاسیس شد.
تولید یک خودروی اتوماتیک چینی در تبریزتولید یک خودروی اتوماتیک چینی در تبریز

با سرمایه‌گذاری مشترک بخش خصوصی و یک شرکت معتبر و باسابقه چینی بزرگ‌ترین واحد تولید اتومبیل‌سواری در کلانشهر تبریز تاسیس شد. بر اساس این گزارش، با قراردادی که اخیرا بین یک شرکت خصوصی در تبریز با گروه خودروسازی سابک چین به امضا رسید، به‌صورت پنجاه پنجاه گروه صنعت خودروی آذربایجان ایجاد و با ساخت بزرگ‌ترین سالن تولید تمام اتوماتیک، تولید سواری «ام‌جی» 360 به اجرا درآمد. ناصر نقدی، مدیرعامل شرکت در نشستی خبری به‌منظور آشنایی با تاسیس و نیز اهداف گروه صنعت خودرو آذربایجان که در حقیقت قطب سوم خودروسازی ایران را تشکیل می‌دهد، گفت: این شرکت باآورده 40 میلیون دلاری چینی‌ها و به‌صورت پنجاه پنجاه تاسیس شد.

وی با اشاره به اینکه تمام مراحل ثبتی و وزارتی و مالی این شرکت با موفقیت انجام گرفته است، افزود: به‌زودی سالن تولید اتومبیل سواری ام‌جی 360 که عمدتا به‌صورت تمام اتوماتیک طراحی شده، در هر ساعت 25 دستگاه اتومبیل دارای استاندارد یورو 6 و در کیفیت بسیار بالا و روز دنیا تولید و به بازارهای داخلی و خارجی ارائه خواهد کرد. وی خاطرنشان کرد: طراحی شرکت به‌گونه‌ای صورت گرفته که قادر است همزمان 10 نوع محصول تولید کند. نقدی یادآور شد: رقم تولید در سال‌جاری 15 هزار دستگاه خودروی سواری ام‌جی 360 خواهد بود.

c4kc4uuk1p2e2celndoi.jpg

وی اشتغالزایی فاز اولیه پروژه را 900 نفر اعلام کرد وگفت: در فاز بعدی 2500 نیروی انسانی ماهر جذب کار می‌شوند. در 5 سال آینده میزان آورده نقدی شرکت چینی نیز 400 میلیون دلار خواهد بود. لین یانگ، مدیر شرکت چینی هم در این نشست با عنوان اینکه ایران یکی از نقاط راهبردی و کلیدی جهان به‌شمار می‌رود، افزود: قصد داریم در کنار شرکای ایرانی، خودروهای با کیفیت تولید کنیم. همچنین به دنبال آن هستیم که محصولات تولیدی این شرکت به کشورهای همسایه و خاورمیانه و حتی دیگر کشورهای اروپایی و دنیا صادر شود.

وی افزود: برنامه ابتدایی تولید مشترک 10 هزار دستگاه سواری در 3 تیپ 1.5 لیتری، اتومات و توربوی آپشن است که ویژگی‌های مهمی از نظر رانندگی داشته باشد اما ظرفیت نهایی تولید سالانه 200 هزار دستگاه خودرو است. لین یانگ با بیان اینکه بهترین خدمات بعد از فروش را در ایران به‌وجود خواهیم آورد، گفت: شرکت سابک چین در انگلیس نیز شرکت دیگری به‌صورت مشترک دارد که در حقیقت مرکز تحقیقات و طراحی شرکت است و در آن طراحی محصولات تولیدی و مدیریت استاندارد بین‌المللی صورت می‌گیرد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها