کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

اینترنت رایگان به شرکت‌کنندگان در سرشماری اینترنتی از فردا


کد خبر : ۲۸۷۸۳جمعه، ۲۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۵:۵۶۶۴۸۷ بازدید

بر اساس وعده مسئولان مرکز آمار ایران اهدای 2 گیگابایت اینترنت رایگان به شرکت کنندگان در سرشماری اینترنتی 1395 از روز شنبه ...

بر اساس وعده مسئولان مرکز آمار ایران اهدای 2 گیگابایت اینترنت رایگان به شرکت کنندگان در سرشماری اینترنتی 1395 از روز شنبه 24 مهرماه آغاز می‌شود.

رئیس مرکز آمار ایران در نشست خبری اعلام کرده بود، طبق توافقی که بین مرکز آمار ایران و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات انجام شده، همه کسانی که در سرشماری اینترنتی مشارکت کرده اند از 2 گیگابایت اینترنت رایگان بهره‌مند می شوند.

از روز شنبه 24 مهرماه ثبت نام کنندگان  می‌توانند با وارد کردن کد آماری 12 رقمی که پس از تکمیل اطلاعات سرشماری به آنها تعلق گرفته است و همچنین تعداد اعضای ثبت نام شده خانوار خود، به تارنمای اپراتورهای تلفن همراه وارد شوند.

لازم به ذکر است این اطلاعات در بانک اطلاعاتی مرکز آمار ایران کنترل و تایید آن به اپراتور ارسال می‌شود. سپس از طریق پیام رسان 300000 به همه کسانی که این فرم را پر کنند برای دریافت اینترنت رایگان اطلاع رسانی می شود.

گفتنی است به افرادی که برای چند خانوار فرم های سرشماری اینترنتی را پر کرده اند، حداکثر تا 10گیگا بایت اینترنت رایگان تعلق می‌گیرد. 

به گزارش تسنیم، مردم باید پس از ثبت نام در سامانه اینترنتی، کد دریافتی را حفظ کنند تا هنگام مراجعه مامورین سرشماری، این کد را ارائه کنند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها