کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

استخدام در بانک پاسارگاد


کد خبر : ۲۸۶۲شنبه، ۱۴ دی ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۷:۲۶۶۱۵۴ بازدید

شرکت ها و سازمان های مطرح و معروف در سراسر جهان برای استخدام کردن شرایط و معیار های خاص خودشان را دارند که صد البته این معیار ها در توفیق شان تاثیرگذار بوده است.

شرکت های مطرح به خوبی می دانند که مهمترین سرمایه شرکت های بزرگ نیروی انسانی اش است از این رو سعی می کنند بهترین ها را انتخاب کنند. از این رو برای آگاهی شما کاربران عزیز می کوشیم در یک سلسله گزارش شرایط عمومی استخدام در شرکت ها و سازمان های مطرح ایران را لیست کنیم:

 

شانزده: بانک پاسارگاد

بانک پاسارگاد معمولا در طی سال و با توجه به نیاز شعب اقدام به استخدام نیرو از طریق مصاحبه و گزینش می کند به همین دلیل معمولا ار برگزاری آزمون خبری نیست

خانم ها متولد ۱۳۶۶ به بعد ، آقایان متولد ۱۳۶۴ به بعد (در خصوص متقاضیان دارای مدرک کارشناسی ارشد شرایط سنی با ۲ سال اختلاف از شرایط سنی قید شده نیز قابل پذیرش است)

آقایان دارای کارت پایان خدمت وظیفه یا معافیت دائم غیرپزشکی .

سلامت کامل جسم و روان بنا به تشخیص پزشکان معتمد بانک .

عدم سو پیشینه کیفری .


رشته های مرتبط :
 

رشته گرایش های مورد پذیرش در مقطع کارشناسی گرایش های مورد پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد
اقتصاد کلیه گرایش ها کلیه گرایش ها
مدیریت گرایش های (امور بانکی - مالی - صنعتی - بازرگانی - بیمه - دولتی) گرایش های (امور بانکی - مالی - صنعتی - بازرگانی - بیمه - دولتی)
حسابداری کلیه گرایش ها کلیه گرایش ها
مهندسی صنایع کلیه گرایش ها کلیه گرایش ها
فیزیک کلیه گرایش ها کلیه گرایش ها
آمار کلیه گرایش ها کلیه گرایش ها
ریاضی کلیه گرایش ها کلیه گرایش ها
حقوق کلیه گرایش ها کلیه گرایش ها



یادآوری:

کلیه متقاضیان واجد شرایط می توانند مشخصات خود و سایر اطلاعات لازم را در قسمت سیستم الکترونیکی دعوت به همکاری ثبت نمایند .روش ثبت نام فقط از طریق سایت و به صورت اینترنتی است ، لذا از متقاضیان درخواست می شود به هیچ عنوان مدارکی به دفاتر و ادارات بانک ارسال ننمایند .


متقاضیان ، معدل رشته تحصیلی را با دقت و با صدم نمره اخذ شده ، طبق گواهینامه دریافتی از دانشگاه ثبت نمایند .انجام مصاحبه با متقاضیان هیچ گونه تعهد استخدامی برای بانک ایجاد نخواهد کرد.زمان مصاحبه بر اساس اولویت های مورد نیاز از طریق تلفن به اطلاع متقاضیان خواهد رسید ، نکته قابل ذکر اینکه متقاضیان فقط و صرفاً شماره تلفن همراه خودشان را ثبت نمایند.

ضرورتی به پیگیری حضوری و تلفنی با این امور نیست. شماره پرونده الکترونیکی را نزد خود نگهداری نمایید. امکان جستجوی آن از طریق این امور مقدور نخواهد بود.در وارد نمودن نشانی پست الکترونیک (Email) خود دقت فرمایید؛ زیرا درصورت مفقود شدن شماره پرونده، امکان بازیابی آن از طریق پست الکترونیک شما مقدور خواهد بود.این شرایط از آخرین آگهی استخدام مربوطه اخذ شده و تبعاً در طی زمان و باتوجه به شرایط و نیازها قابل تغییر می‌باشد.

لینک ثبت نام 

 



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها