کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

تصادف خودروی دانش آموزان دختر با 9 کشته و زخمی/ تصاویر


کد خبر : ۲۸۶۱۶شنبه، ۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۴:۴۸۱۹۰۸ بازدید

صبح امروز (شنبه) سانحه دلخراشی در گردنه سنگ شکن شهر بالادهِ کازرون رخ داد و چندین نفر کشته و زخمی شدند.

صبح امروز  (شنبه) سانحه دلخراشی در گردنه سنگ شکن شهر بالادهِ کازرون رخ داد و چندین نفر کشته و زخمی شدند.
 
در این حادثه که حدود ساعت 7 صبح بین دو دستگاه خودروی پراید به وقوع پیوست راننده یکی از خودروها به نام «ا ب» در دم جان سپرد و سرنشین دیگر این خودرو نیز زخمی شد. خودروی پراید دیگر هفت سرنشین داشت که از این تعداد شش نفر دانش آموزان دختر دبیرستان شهید ابوذر دهقان بالاده بودند. در این خودرو نیز هر هفت نفر زخمی شدند و با حضور نیروهای امدادی به بیمارستان ولی عصر(عج) منتقل شدند.
 
راننده خودروی دانش آموزان به نام «غ ض» که با حال وخیم به بیمارستان منتقل شده بود متاسفانه حین عمل جراحی جان سپرد تا این حادثه تلخ دومین قربانی خود را بگیرد.

خوشبختانه حال عمومی هفت مصدوم دیگر این سانحه مطلوب گزارش شده و به جز یک یا دو نفر از مصدومان که متحمل شکستگی استخوان شده‌اند، بقیه دچار جراحات سطحی هستند.
 
علت این حادثه انحراف به چپ خودروی مقابل سرویس دانش آموزان اعلام شده است و دو نفر از دانش آموزان نیز بیش از ظرفیت قانونی سوار برخودرو شده بودند.
 
 نکته قابل توجه رخ دادن تصادف در جاده سنگ شکن بالاده می‌باشد که بارها و بارها جان همشهریان و هموطنان را گرفته است و این مطلب لزوم اصلاح نقاط حادثه خیز را گوشزد می‌کند.
 
گفتنی است دو نفر از خبرنگاران «کازرون خبر» که از ساعات اولیه رخ داد این حادثه برای تهیه گزارش به بیمارستان ولی عصر(عج) کازرون مراجعه کردند، متاسفانه با ممانعت مسئولان بیمارستان و حراست مواجه شدند و خبرنگاران برای انعکاس دقیق این حادثه با مشکلات متعددی روبرو بودند که لازم است مسئولان مربوطه تعامل بیشتری با اصحاب رسانه داشته باشند و از برخوردهای سلبی خودداری کنند.

تصادف- جاده سنگ شکن- شهر بالاده -کازرون

تصادف- جاده سنگ شکن- شهر بالاده -کازرون

تصادف- جاده سنگ شکن- شهر بالاده -کازرون

تصادف- جاده سنگ شکن- شهر بالاده -کازرون



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها