کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

پرخرید و فروش‌ترین آپارتمان‌های تهران


کد خبر : ۲۸۵۸۱شنبه، ۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۶:۴۷۴۸۹۵ بازدید

آمارهای رسمی نشان می‌دهد طی 6 ماه نخست سال جاری تعداد معاملات آپارتمان‌های مسکونی شهر تهران به 83 هزار و 200 فقره رسیده است که در ...
پرخرید و فروش‌ترین آپارتمان‌های تهرانپرخرید و فروش‌ترین آپارتمان‌های تهران

آمارهای رسمی نشان می‌دهد طی 6 ماه نخست سال جاری تعداد معاملات آپارتمان‌های مسکونی شهر تهران به 83 هزار و 200 فقره رسیده است که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، 14.7 درصد رشد را نشان می‌دهد.

مطابق با آخرین گزارش رسمی بانک مرکزی از تحولات بازار مسکن در 6 ماه نخست سال 95، در این بازه زمانی متوسط قیمت یک مترمربع بنای واحد مسکونی معامله شده از طریق بنگاه‌های معاملات ملکی در شهر تهران معادل 4 میلیون و 180 هزار تومان بوده‌است که نسبت به دوره مشابه سال گذشته 3.7 درصد افزایش را نشان می‌دهد. در شهریور‌ماه سال جاری نیز بیشترین فراوانی تعداد واحدهای مسکونی معامله‌شده در پایتخت بر حسب یک مترمربع زیربنا به واحدهای مسکونی در دامنه قیمتی بین 3 میلیون تا 3 میلیون و 500 هزار تومان به ازای هر مترمربع تعلق داشته‌است.

آمارها حاکی از آن است که خرید و فروش این گروه از آپارتمان‌ها سهم 12.5 درصدی از معاملات آخرین ماه فصل تابستان داشته‌اند. بررسی‌های بانک مرکزی بیان می‌کند که در شهریور ماه سال جاری حجم معاملات به گونه‌ای بوده است که حدود 59.4 درصد واحدهای مسکونی با قیمتی کمتر از متوسط قیمت هر مترمربع واحد مسکونی تهران (4 میلیون و 270 هزار تومان) معامله شده‌اند.

پرخرید و فروش‌ترین آپارتمان‌های تهران



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها