کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

به ایران غرامت دادیم


کد خبر : ۲۸۵۰۴چهارشنبه، ۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۳:۴۷۴۵۸۱ بازدید

مدیر عامل پژوسیتروئن گفت: انتقال‌های بزرگی برای تامین مالی پروژه ایکاپ در ایران انجام داده‌ایم که پرداخت غرامت نیز جزو آن بوده است.
به ایران غرامت دادیمبه ایران غرامت دادیم

مدیر عامل پژوسیتروئن گفت: انتقال‌های بزرگی برای تامین مالی پروژه ایکاپ در ایران انجام داده‌ایم که پرداخت غرامت نیز جزو آن بوده است.

کارلوس پاوارث امروز در نشست مشترک با مدیر عامل ایران خودرو، اظهار کرد: تلاش می‌کنیم که گذشته را پشت سر گذاشته و آینده جدیدی در ایران آغاز کنیم. در این زمینه انتقال‌های بزرگی برای تامین پروژه انجام داده‌ایم که پرداخت غرامت نیز جزو آن بوده است که البته محرمانه است.

وی با بیان این که مطمئنا اگر مشکلات گذشته حل نمی‌شد، نمی‌توانستیم همکاری جدیدی را با ایران آغاز کنیم، خاطر نشان کرد: برای ایجاد آینده بهتر دیگر نباید درباره‌ی گذشته صحبت کنیم زیرا آن مشکلات حل شده است.

مدیر عامل پژوسیتروئن ادامه داد: نیت ما این است که کیفیت، ایمنی و فناوری مناسب را در اختیار مصرف‌کنندگان خودرو در ایران بگذاریم.

پاوارث درباره‌ی این‌که مصرف‌کنندگان ایرانی به دنبال خدمات بهتر هستند، خاطر نشان کرد: ما این هدف را محقق خواهیم کرد و استانداردهای خود در تمام دنیا را در ایران پیاده‌سازی خواهیم کرد.

وی ادامه داد: اولین گام این است که آماده تولید محصولات جدید در بازار ایران شویم همچنین به دنبال توانمندسازی قطعه‌سازان ایرانی هستیم تا بتوانیم خودروها را با قیمت رقابتی برای صادرات تولید کنیم.

مدیر عامل پژوسیتروئن در پاسخ به این پرسش که با وجود برخی مشکلات در تعاملات بانکی با ایران چگونه می‌خواهید در ایران سرمایه‌گذاری کنید، اظهار کرد: تحریم صنعت خودروسازی ایران کاملا حل شده است و می‌توان کارهای بزرگی در ایران انجام داد.

پاوارث با بیان این که تامین مالی شرکت مشترک با ایران‌خودرو از طریق سهم آورده و دیون خواهد بود، تصریح کرد: دیون از طریق شرکا و بانک‌های ایرانی تامین خواهد شد.

وی در پاسخ به سوالی درباره‌ی احتمال تولید مستقل محصولات پژو در ایران، ادامه داد: سهم بازار پژو در ایران بالا بوده و اولویت اول ما این است که برای ارتقاء کیفیت خودروهای موجود خود در ایران که حدود چهار میلیون دستگاه است اقدام کنیم.

مدیر عامل پژوسیتروئن ادامه داد: اولویت دوم ما این است که مطمئن شویم در شرکت مشترک با ایران خودرو خودرهای جدید با کیفیت و ایمنی بهتر تولید خواهد شد.

پاوارث درباره‌ی ترک ایران از سوی این شرکت در زمان تحریم‌ها گفت: شرکت ما قربانی تحریم‌ها بود و جلوی ما را گرفتند که با ایران همکاری نداشته باشیم و اگر از آن قوانین پیروی نمی‌کردیم پیامدهای وخیمی برای ما داشت.

وی با بیان این‌که در آن زمان ما مشکلات مالی زیادی داشته و نمی‌خواستیم به دلیل دور زدن تحریم‌ها مشکلات مالی ما بیشتر شود، خاطر نشان کرد: حضور ما در ایران به معنای این است که تمام حرف‌ها با دوستانمان در دنیا زده شده و در کنار ایران در اروپا و آمریکا نیز حضور خواهیم داشت. ما تمام گام‌های لازم برای حضور در ایران از جمله اقدامات قانونی را انجام داده‌ایم.

مدیر عامل پژوسیتروئن درباره‌ی احتمال تولید خودروهای ارزان‌قیمت از سوی پژو در ایران گفت: در بازار ایران تقاضا برای خودروهای ارزان قابل توجه است که در این زمینه نیز فعالیت خواهیم کرد.

پاوارث درباره احتمال خرید سهام شرکت‌های خودروسازی از سوی پژو نیز اظهار کرد: آینده را نمی‌توانیم پیش‌بینی کنیم، اما هر شرایطی که برای ما و ایران خودرو و شرکایمان برد برد باشد به آن عمل خواهیم کرد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها