کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

امتناع برخی واردکنندگان لوازم‌خانگی از ارائه فاکتور


کد خبر : ۲۸۵۰۲چهارشنبه، ۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۴:۳۳۱۰۰۴ بازدید

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی از امتناع برخی واردکنندگان لوازم خانگی نسبت به ارائه‌ی فاکتور به دلیل فرارهای مالیاتی خبر داد.
امتناع برخی واردکنندگان لوازم‌خانگی از ارائه فاکتور امتناع برخی واردکنندگان لوازم‌خانگی از ارائه فاکتور

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی از امتناع برخی واردکنندگان لوازم خانگی نسبت به ارائه‌ی فاکتور به دلیل فرارهای مالیاتی خبر داد.

محمد طحان‌پور در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به طرح جمع‌آوری لوازم خانگی قاچاق از ابتدای مهرماه عنوان کرد: این طرح با توجه به مسائل مختلف در نظر گرفته شده ۱۵ روز تمدید و به نیمه دوم سال جاری موکول شد، بنابراین بازرسان کلیه لوازم خانگی که ضمن قاچاق آنها وجود دارد از نیمه دوم مهرماه جمع‌آوری خواهند کرد.

وی ادامه داد: دلیل تمدید این طرح آن بود که برخی کالاها در بازار از ماه‌ها قبل خریداری شده بودند و فاکتور نداشتند و این در حالی بود که این کالاها نیز قاچاق نبودند و تنها باید برای دریافت فاکتور آنها اقدام شود.

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی با تاکید بر این‌که برخی شرکت‌ها واحدهای صنفی را تهدید می‌کنند که اگر به شما فاکتور ارائه دهیم باید مالیات بدهید، بیان کرد: ما اعلام کرده‌ایم که حتی به برگ سبز هم نیاز نیست و باید فاکتور ارائه شود، اما متاسفانه افرادی که می‌خواهند فرار مالیاتی داشته باشند، از ارائه‌ فاکتور امتناع و واحدهای صنفی را تهدید می‌کنند.

طحان پور ادامه داد: در حال حاضر تصمیم بر این شده هر فردی قصد واردات لوازم خانگی داشته باشد باید پیش از آن در اتاق اصناف ثبت‌نام کند.

وی در پاسخ به این‌که برخی خبرها حاکی از این است که با آغاز این طرح نه تنها میزان لوازم خانگی در سطح شهر کاهش یافته، بلکه با افزایش قیمت مواجه بوده‌ایم، تصریح کرد: در حال حاضر تنها یک فضای روانی بر بازار حاکم است، اما باید خاطر نشان کنیم میزان کالاها در بازارها کاهش نیفتاده و خوشبختانه در ماه‌های محرم و صفر میزان تقاضا کاهش می‌یابد و پس از آن با تولید بیشتر لوازم خانگی و عرضه آن همراه خواهیم بود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها