کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

تایید تخلف 12 هزار میلیارد تومانی احمدی‌نژاد توسط دیوان محاسبات


کد خبر : ۲۸۴۵۴سه شنبه، ۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۸:۱۲۱۳۲۶ بازدید

2 نماینده مجلس به تخلف 48 هزار میلیارد تومانی دولت دهم و تخلف 12 هزار میلیارد تومانی شخص احمدی‌نژاد بنابر اعلام رییس دیوان محاسبات ...

2 نماینده مجلس به تخلف 48 هزار میلیارد تومانی دولت دهم و تخلف 12 هزار میلیارد تومانی شخص احمدی‌نژاد بنابر اعلام رییس دیوان محاسبات مجلس واکنش نشان دادند.
محمود صادقی با اشاره به تذکر شفاهی خود در صحن علنی مجلس درباره تخلف 48 هزار میلیارد تومانی دولت دهم و تخلف 12 هزار میلیارد تومانی شخص احمدی‌نژاد بنابر اعلام رییس دیوان محاسبات مجلس گفت: دادستان دیوان محاسبات در جمع اعضای فراکسیون شفاف‌سازی و سالم‌سازی اقتصاد و انضباط مالی این مسئله را عنوان کرد و پس از آن، شخصاً موضوع را پیگیری کردم که بار دیگر این مسئله را تایید کرد.

او با بیان این‌که اسناد این تخلف‌ها در اختیار دیوان محاسبات مجلس است، تصریح کرد: مجلس باید اسناد این تخلف‌های هنگفت را از دیوان محاسبات و رییس این دیوان درخواست کند.

عضو هیات رییسه فراکسیون امید در مجلس دهم خاطرنشان کرد: اطلاع دقیقی درباره این‌که این گزارش به نمایندگان ارائه شده یا خیر، ندارم اما بنابر روال کاری در بازه زمانی سال‌های ۹۰ و ۹۱ باید در گزارش ماهانه دیوان این مسئله مورد اشاره قرار گرفته باشد.

اما سیدحسین نقوی‌حسینی دیگر نماینده مجلس در واکنش به تخلف ۴۸ هزار میلیارد تومانی دولت دهم و تخلف ۱۲هزار میلیارد تومانی احمدی‌نژاد بنابر اعلام رییس دیوان محاسبات مجلس گفت: نمی‌توان علت این مسئله را پیشگویی کرد. آن‌چه توسط یکی از نمایندگان در صحن مطرح شد، یک اظهارنظر است و تا زمانی که این تخلف اثبات نشود، نباید درباره آن موضع‌گیری کرد.

وی افزود: دیوان محاسبات باید این مسئله را به‌صورت مکتوب به نمایندگان ارائه کند، در صورتی که رییس دیوان محاسبات چنین اعتقادی دارد، چرا در گزارش‌های مکتوب ماهانه این دیوان، چنین مسئله‌ای مطرح نشده است. نمی‌توانم این ادعا را رد یا تایید کند اما درصورتی که چنین مسئله‌ای حقیقت داشته باشد، رییس دیوان محاسبات نیز باید محاکمه شود.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها