کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

خودروی سواری در آسانسور خودروبر بدام افتاد


کد خبر : ۲۸۴۲۴دوشنبه، ۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۲:۲۱۱۷۱۶ بازدید

حرکت ناگهانی آسانسور خودرو بر سبب گیر کردن خودرو در آسانسور و همچنین وارد آمدن خسارت شد.

حرکت ناگهانی آسانسور خودرو بر سبب گیر کردن خودرو در آسانسور و همچنین وارد آمدن خسارت شد.

با تماس شهروندان و اطلاع رسانی این حادثه به سامانه 125، با هماهنگی ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران به سرعت نیروهای آتش نشانی ایستگاه 43 و گروه امداد و نجات 3 در ساعت 20:25 شب گذشته به میدان شیخ بهایی اعزام شدند.

علی خلیق افسر آماده منطقه 2 آتش نشانی تهران در این خصوص گفت: یک دستگاه خودرو سواری فیات سی‌ینا در یک ساختمان 13 طبقه و در طبقه منفی سه در حال ورود به اتاقک آسانسورویژه انتقال خودرو به طبقات بود که ناگهان این آسانسور به حرکت درآمد و نیمی از خودرو در بین سقف آسانسور و کف پارکینگ گیر کرد.

وی افزود: درهمان لحظات اولیه راننده این خودرو با کمک همسایه ها از خودرو خارج شدکه خوشبختانه هیچ گونه آسیبی ندید.

خلیق در ادامه اظهار داشت: آتش نشانان به محض حضور درمحل حادثه بی درنگ با قطع جریان برق آسانسور به ایمن سازی محل پرداختند و سپس به منظور پیشگیری از هرگونه حادثه ای، با یک دستگاه جرثقیل دستی(تیفور) این خودرو را مهار کردند و همزمان نیز آسانسور را از بالای اتاقک آن به وسیله سه دستگاه جرثقیل دستی(تیفور) موقعیت حادثه را ایمن کردند.

وی خاطر نشان کرد: سرانجام آتش نشانان با تلاش بسیار، موفق شدند با همسطح سازی کابین آسانسور توسط جرثقیل های مخصوص، این وسیله نقلیه را از اتاقک آسانسور خارج کردند.

این افسر آماده آتش نشانی با اشاره به این که تحقیقات بیشتردرخصوص علت بروز این حادثه از سوی کارشناسان درحال انجام است، افزود: آتش نشانان پس از ایمن سازی محیط و تحویل خودرو به مالک و همچنین ارایه نکات و هشدار های ایمنی به مسئولین و ساکنان ساختمان عملیات خود را به پایان بردند.

گیر کردن خودرو در آسانسور

           گیر کردن خودرو در آسانسور

گیر کردن خودرو در آسانسور



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها