کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

کاهش 191 واحدی دماسنج شاخص بورس تهران


کد خبر : ۲۸۳۶۴یکشنبه، ۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۵:۲۷۶۱۲ بازدید

دماسنج بازار سرمایه ایران امروز پس از 191 واحد افت رقم 77 هزار و 287 واحدی را تجربه کرد، همچنین آیفکس 3.5 واحد کاهش یافت و ...
کاهش 191 واحدی دماسنج شاخص بورس تهرانکاهش 191 واحدی دماسنج شاخص بورس تهران

دماسنج بازار سرمایه ایران امروز پس از 191 واحد افت رقم 77 هزار و 287 واحدی را تجربه کرد، همچنین آیفکس 3.5 واحد کاهش یافت و در تراز 819.8 قرار گرفت.

شاخص کل بازده نقدی و قیمتی بورس اوراق بهادار تهران امروز از ابتدای باز شدن معاملات تا رقم ۷۷ هزار و ۵۳۳ واحد بالا رفت، اما پس از این لحظه سیر نزولی به خود گرفت و در مجموع با ۱۹۱ واحد افت نسبت به روز گذشته در تراز ۷۷ هزار و ۲۸۷ واحدی نشست.

همچنین شاخص کل هم‌وزن پس از ۵.۴ واحد کاهش به رقم ۱۵ هزار و ۵۰ واحدی رسید. شاخص آزاد شناور نیز پس از ۲۸۰ واحد افت وارد کانال ۸۵ هزار و ۹۰۶ واحدی شد.

شاخص بازار اول نیز ۱۲۸ واحد کاهش پیدا کرد و رقم ۵۳ هزار و ۹۲۱ واحدی را تجربه کرد. علاوه بر این شاخص بازار دوم با ۴۴۷ واحد کاهش در تراز ۱۶۹ هزار و ۹۷۰ واحدی ایستاد.

نماد معاملاتی فولاد مبارکه اصفهان امروز با ۵۰ واحد تاثیر منفی در شاخص کل بیشترین نقش را در روند نزولی دماسنج بازار سرمایه ایفا کرد، پس از این نماد پالایشگاه نفت بندرعباس، پالایشگاه نفت اصفهان و ایران خودرو بیشترین تاثیر منفی را در نوسانات نماگر بازار سرمایه داشتند.

در دومین روز معاملات این هفته نماد سایپا با ۳۸ واحد تاثیر مثبت شاخص کل بیشترین تاثیر مثبت را در نوسانات شاخص کل بازده نقدی و قیمتی بورس اوراق بهادار داشت.

ارزش معاملات امروز یکشنبه به رقم ۱۹۴ میلیارد و ۳۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان بالغ شد که این رقم ناشی از دست به دست شدن ۹۹۹ میلیون و ۸۹۷ هزار سهم و اوراق مالی قابل معامله طی بیش از ۸۹ هزار نوبت دادوستد بود.

امروز نماد معاملاتی سایپا بیشترین ارزش و حجم معامله را به خود اختصاص داد به‌طوری که در این نماد ۲۸۳ میلیون و ۲۹۹ هزار سهم به ارزش ۳۴ میلیارد و ۳۹۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در بیش از ۱۲ هزار نوبت دادوستد شد.

در پایان معاملات امروز نماد معاملاتی شرکت شهد ایران با توجه به تعدیل پیش‌بینی هر سهم متوقف شد. همچنین نماد معاملاتی حق تقدم شرکت گروه دارویی البرز بابت عرضه حق تقدم استفاده نشده این شرکت با محدودیت هر دستور خرید حداکثر ۱۰۰ هزار عدد حق تقدم آماده انجام معامله بود.

نماد معاملاتی حق تقدم استفاده نشده شرکت معدنی و صنعتی چادرملو با توجه به عدم کشف قیمت در بورس معاملاتی بدون محدودیت نوسان قیمت امروز معامله شد.

آیفکس نیز امروز پس از ۳.۵ واحد کاهش در تراز ۸۱۹.۸ واحدی ایستاد. ارزش معاملات فرابورس ایران به رقم ۱۱۸ میلیارد و ۹۹۵ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان رسید که این رقم ناشی از دست به دست شدن ۱۵۴ میلیون و ۳۰۰ هزار سهم و اوراق مالی قابل معامله طی ۲۰ هزار نوبت دادوستد بود.

فردا دوشنبه مطابق با دوازدهم مهرماه ۱۳۹۵ تعداد ۳۱ میلیون و ۹۵۰ هزار سهم از سهام شرکت تولید برق ماهتاب کهنوج برای اولین‌بار پس از پذیرش در بازار دوم فرابورس ایران در نماد «بکهنوج ۱» عرضه می‌شود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها