کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

سامسونگ Galaxy A8 2016 را با بدنه فلزی معرفی کرد


کد خبر : ۲۸۲۹۹شنبه، ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۸:۴۷۴۴۶۴ بازدید

سامسونگ سرانجام پرچم‌دار میان‌رده‌های خود Galaxy A8 نسخه 2016 را معرفی کرد. این گوشی از بدنه‌ای فلزی به همراه سخت‌افزاری قدرتمند شبیه ...
سامسونگ Galaxy A8 2016 را با بدنه فلزی معرفی کردسامسونگ Galaxy A8 2016 را با بدنه فلزی معرفی کرد

سامسونگ سرانجام پرچم‌دار میان‌رده‌های خود Galaxy A8 نسخه 2016 را معرفی کرد. این گوشی از بدنه‌ای فلزی به همراه سخت‌افزاری قدرتمند شبیه به پرچم‌داران سال گذشته بهره می‌برد.

همان‌طور که در تصاویر می‌بینید Galaxy A8 2016 مشخصه‌های بارز سری A از جمله بدنه فلزی و باریک را حفظ کرده و خطوط آنتن پلاستیکی در پشت آن نیز برای اولین بار به چشم می‌خورد. این گوشی از صفحه‌نمایشی 5.7 اینچی از نوع Super AMOLED و با وضوح 1920 در 1080 پیکسل بهره می‌برد که احتمالاً تفاوت وضوح آن به‌جز در واقعیت مجازی با QHD قابل تشخیص نخواهد بود.

گلکسی A8 2016 از چیپست Exynos 7420 سامسونگ بهره می‌برد که سال گذشته در گلکسی اس 6 و گلکسی نوت 5 به‌کار رفته بود. به این ترتیب ترکیب چهار هسته Cortex-A53 با چهار هسته Cortex-A72 به همراه پردازنده گرافیکی Mali-T760MP8 و بر پایه لیتوگرافیک 14 نانومتری توان زیادی را برای استفاده کاربر فراهم می‌کنند. سه گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی نیز از جمله سایر ویژگی‌های این گوشی هستند.

گلکسی A8 2016 از دوربینی 16 مگاپیکسلی در پشت و 8 مگاپیکسلی در جلو استفاده می‌کند. با وجود این‌که سامسونگ اطلاعات بیشتری در مورد دوربین این گوشی منتشر نکرده اما اگر با همان سنسور و چیدمان گلکسی اس 6 مواجه باشیم کاربران این گوشی بسیار راضی خواهند بود. از نظر نرم‌افزاری این گوشی با اندروید 6.0.1 و رابط کاربری Grace UX (شبیه به گلکسی نوت 7) عرضه شده و همچنین با ویژگی صفحه‌نمایش همیشه روشن و Samsung Pay همراه خواهد شد.

حسگر اثر انگشت و باتری 3300 میلی‌آمپرساعتی از سایر مشخصات این گوشی بوده و سامسونگ قصد دارد آن را از همین فردا دهم مهرماه با قیمت 580 دلار در کره جنوبی عرضه کند. مشخصاً قیمت این گوشی در سایر نقاط دنیا متفاوت خواهد بود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها