کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

جواب شکایت از خدمات اینترنتی را 10 روزه بگیرید


کد خبر : ۲۸۲۹۳شنبه، ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۴:۵۲۶۶۰ بازدید

مدیرکل دفتر بازرسی، نظارت مدیریتی و پاسخگویی به شکایات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از کوتاه شدن زمان پاسخگویی به شکایات ثبت‌شده ...

مدیرکل دفتر بازرسی، نظارت مدیریتی و پاسخگویی به شکایات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از کوتاه شدن زمان پاسخگویی به شکایات ثبت‌شده در سامانه ۱۹۵ رگولاتوری به کمتر از ۱۰ روز خبر داد.

حسن مهدوی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به سامانه ۱۹۵ سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به عنوان راهی برای ثبت شکایات مربوط به نارضایتی از خدمات اینترنتی گفت: در طول این یک سال فرآیند پاسخ‌دهی این سامانه کوتاه‌تر شده است. برای مثال اگر قبلا تا ۱۵ روز بود، در حال حاضر میانگین زمان پاسخگویی کمتر از ۱۰ روز است.

وی درباره سامانه ۱۹۵ توضیح داد: با سامانه ۱۹۵ مردم در هر جای ایران می‌توانند درخواست‌هایی را که از اپراتورها دارند از لحاظ کیفیت یا عدم دسترسی و غیره وارد سامانه کرده و از خدماتی که مورد رضایتشان نیست شکایت کنند. درواقع شکایات دیگر جنبه فیزیکی ندارند و افراد از طریق سامانه می‌توانند شکایت و نیاز خود را تامین کنند.

مدیر کل دفتر بازرسی، نظارت مدیریتی و پاسخگویی به شکایات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ادامه داد: این سامانه به صورت خودکار به اپراتور می‌رود و افراد باید طی مدت ۱۰ روز پاسخ خود را دریافت کنند، در غیر این صورت درخواست به سازمان می‌رود و سازمان بازرسی پیگیری می‌کند و جواب رد یا قبول درخواست‌کننده را می‌دهد.

به گفته، مهدوی، سامانه ۱۹۵ از سال ۱۳۹۰ راه افتاده اما حدود یک سال است که به صورت رسمی و با این نام شناخته شده است. در سال ۱۳۹۰میانگین شکایات ثبت‌شده در این سامانه ۱۰۰ مورد در سال و میانگین زمان پاسخگویی به شکایات بالای ۴۰۰ روز بود، پرونده‌ها طولانی می‌شد و بعضی‌ها بیش از یک سال زمان می‌بُرد، اما در حال حاضر با فرآیندهای انجام‌شده، با میانگین حدود ۲۰ هزار شکایت در سال زمان پاسخگویی ربه کمتر از ۱۰ روز رسیده است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها