کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

تصادف 2 هواپیما در فرودگاه امام


کد خبر : ۲۸۱۷۷سه شنبه، ۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۸:۴۷۸۵۰۷ بازدید

ایرباس 310 هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران و ایرباس 340 هواپیمایی ماهان ایر در فرودگاه امام خمینی (ره) با یکدیگر برخورد کردند.

ایرباس 310 هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران و ایرباس 340 هواپیمایی ماهان ایر در فرودگاه امام خمینی (ره) با یکدیگر برخورد کردند.

دو هواپیمای مسافربری از شرکت‌های ایران ایر و ماهان در فرودگاه امام خمینی با یکدیگر برخورد کردند. در این حادثه کسی آسیبی ندیده است. این دومین حادثه از این نوع در روزهای گذشته در فرودگاه امام خمینی است.

صبح سه‌شنبه  (۶ مهر/۲۷ سپتامبر) دو هواپیمای مسافربری در فرودگاه "امام خمینی" با یکدیگر برخورد کردند. یکی از هواپیماها متعلق به شرکت ایران ایر و دیگری از شرکت ماهان بوده است.

در برخورد این دو هواپیما، مسافران آسیبی ندیده‌اند. روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرده از آنجایی‌که "این برخورد نه سانحه و نه حادثه هوایی" بوده، هواپیماهای جایگزین برای انتقال مسافران تدارک دیده شده است. سازمان هواپیمایی هم‌چنین اعلام کرد که در حال حاضر در فرودگاه بین‌المللی "امام خمینی" مشکلی وجود ندارد.

هنوز علت این تصادم روشن نیست. رضا جعفرزاده مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشور گفت: « موضوع توسط کارشناسان سازمان هواپیمایی کشوری در دست بررسی است و بررسی‌های اولیه حکایت از عدم دقت هندلرها (کِشنده‌ها) برای جابه جایی این هواپیماها دارد.»

جعفرزاده تاکید کرد مسافران شرکت ماهان به هواپیمایی دیگر منتقل شده‌اند.

این دومین حادثه‌ی برخورد هواپیما روی زمین در ۲۰ روز گذشته در فرودگاه "امام خمینی" است.

تصادف دو هواپیما- فرودگاه امام



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها