کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

تصادف با گاردریل بزرگراه 1 کشته و 2 مجروح بجا گذاشت/ تصاویر


کد خبر : ۲۸۰۲۰جمعه، ۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۸:۲۲۱۳۶۲ بازدید

برخورد شدید یک دستگاه خودرو سواری با گاردریل بزرگراه تهران کرج در اولین ساعات بامداد امروز باعث مرگ یک سرنشین و مصدومیت دو سرنشین ...

برخورد شدید یک دستگاه خودرو سواری با گاردریل بزرگراه تهران کرج در اولین ساعات بامداد امروز باعث مرگ یک سرنشین و مصدومیت دو سرنشین دیگر این خودرو شد.

ستاد فرماندهی آتش‌نشانی در ساعت 02:22 دقیقه بامداد امروز با دریافت خبر وقوع این حادثه بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه های 45 و 44 را به محل حادثه در بزرگراه تهران -کرج، نرسیده به ایران خودرو اعزام كرد.

ابراهیم نادرپور افسرآماده منطقه یک عملیات آتش نشانی تهران در مورد این حادثه گفت: یک دستگاه خودروی سواری پراید در بزرگراه تهران کرج به سمت تهران درحال حرکت بود که به علت نامشخصی از مسیر اصلی منحرف شد و به شدت با گاردریل بزرگراه برخورد کرد و پس از واژگونی، در مسیر دسترسی محلی کناری بزرگراه متوقف شد.

وی با اعلام این که درپی این حادثه یک نفر از سرنشینان قبل از رسیدن نیروهای امدادی توسط اهالی از خودرو خارج شده بود، افزود: با توجه به گرفتارشدن دو نفر دیگر در داخل خودرو و هم چنین نشت شدید بنزین، نیروهای آتش نشانی به محض حضور در محل عملیات خود را آغاز کردند.

افسر آماده منطقه یک عملیات آتش نشانی تصریح کرد: آتش نشانان بلافاصله به ایمن کردن محل پرداختند و با استفاده از تجهیزات مخصوص با بریدن بدنه خودرو هر دو سرنشین مصدوم را از داخل اتاقک این وسیله نقلیه خارج کرده و تحویل عوامل اورژانس دادند.

نادرپور علت وقوع این حادثه را توسط پلیس راهور در حال بررسی ذکر کرد و گفت: در جریان این حادثه متاسفانه یک مرد 37 ساله جان خود را از دست داد و همچنین یک زن 35 ساله و یک دختر 15 ساله مجروح شدند که با کمک عوامل اورژانس به بیمارستان انتقال یافتند.

تصادف با گاردریل بزرگراه

تصادف با گاردریل بزرگراه



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها