کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

برخورد شدید خودرو 206 با گاردریل بزرگراه / تصاویر


کد خبر : ۲۲۵۱۶پنجشنبه، ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۳:۳۷۲۲۰۲ بازدید

با اطلاع رسانی این حادثه به سامانه 125 از سوی رانندگان خودروهای عبوری، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران به سرعت آتش نشانان ...

با اطلاع رسانی این حادثه به سامانه 125 از سوی رانندگان خودروهای عبوری، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران به سرعت آتش نشانان ایستگاه 35 را ساعت 5:41 صبح امروز به بزرگراه آزادگان(مسیر شرق به غرب)، نرسیده به پل شهید کاظمی اعزام کرد.

رسول جعفری فرمانده آتش نشانان اعزامی در این خصوص گفت: یک دستگاه خودرو سواری پژو 206 با سه نفر سرنشین به علت نامشخصی از مسیر اصلی خارج شده و با گاردریل كنار بزرگراه برخورد كرده و متوقف شده بود.

وی با اشاره به اینکه همه سرنشینان خودرو سواری قبل از رسیدن نیروهای عملیاتی از خودرو خارج شده بودند، ادامه داد: آتش نشانان با قطع جریان برق خودرو و نصب علائم هشدار دهنده در بزرگراه، محل حادثه را ایمن سازی کردند و خودرو سواری را به حاشیه امن بزرگراه انتقال دادند.این فرمانده آتش نشانی با اعلام اینکه خوشبختانه در این حادثه به سرنشینان خودرو سواری آسیبی نرسید، خاطرنشان کرد: آتش نشانان پس از شستشوی آثار باقیمانده از حادثه و تحویل محل حادثه به عوامل راهور، مأموریت خود را به پایان رساندند.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها