کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

آیا بورس در حال سقوط است ؟


کد خبر : ۲۸۰۱یکشنبه، ۸ دی ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۸:۲۶۴۴۱۲ بازدید

بورس تهران که اولین روز معاملاتی هفته را با روند نزولی آغاز کرده بود در معاملات امروز نیز به حرکت منفی خود ادامه داد و در کانال 87 هزار واحد ماندگار شد.

شاخص بورس تهران که روند اصلاح خود را از روز گذشته آغاز کرده است در جریان معاملات امروز با افت دسته جمعی نمادها مواجه شد و در کانال 87 هزار واحد ماندگار شد.

به این ترتیب دماسنج بازار سرمایه 266 واحد دیگر افت کرد و به کانال 87 هزار و 425 واحدی رسید.

در بازار امروز شرکتهای فولاد مبارکه، مخابرات، تاپیکو، هلدینگ خلیج فارس، چادرملو، ملی مس، پالایش نفت اصفهان، توسعه معادن و فلزات، غدیر، سیمان فارس و خوزستان، سایپا، گل گهر، پتروشیمی شازند و ایران خودرو بیشترین تاثیر را در افت شاخص بورس گذاشتند.

در مقابل شرکتهای بانک پاسارگاد، گروه مپنا، بانک ملت، پارسیان، توسعه صنایع بهشهر، بانک اقتصاد نوین، سینا، تجارت و انصار با رشد خود مانع از افت بیشتر شاخص بورس شدند.

در بازار امروز همچنین گروه مپنا، خدمات انفورماتیک و داروسازی زهراوی از بیشترین تقاضای خرید برخوردار شده و فولاد مبارکه، سیمان تهران و کمباین سازی بیشترین تقاضای فروش را به خود اختصاص دادند.

در مجموع در بازار منفی امروز بیش از 878 میلیون سهم به ارزش 384 میلیارد تومان مورد معامله قرار گرفت و ارزش بازار سرمایه به 428 هزار میلیارد تومان رسید.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها