کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

قاتل ستایش نی ریزی اعدام شد


کد خبر : ۲۷۹۹۶پنجشنبه، ۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۹:۱۹۳۰۷۳ بازدید

سعید ـ ط که با نیت ربودن طلاهای ستایش، او را بین راه مهدکودک و منزل، در روستای محل زندگیش ربوده بود، صبح پنجشنبه و پس از طی مراحل ...

سعید ـ ط که با نیت ربودن طلاهای ستایش، او را بین راه مهدکودک و منزل، در روستای محل زندگیش ربوده بود، صبح پنجشنبه و پس از طی مراحل قانونی، اعدام شد.

به گزارش روابط عمومی دادگستری استان فارس، این قاتل که گوشواره‌های ستایش، سرنخی برای شناسایی‌اش شد، پس از دستگیری به اغفال و مخفی کردن، آزار و اذیت و قتل ستایش اعتراف کرد.

متهم پرونده پس از اقرار صریح و همچنین تکمیل تحقیقات در دادگاه عمومی بخش آباده‌طشک و صدور قرار جلب به دادرسی و همچنین صدور کیفرخواست در دادسرای نی‌ریز در خردادماه امسال در دو قسمت علنی و غیرعلنی در شعبه اول دادگاه کیفری یک استان محاکمه شد.

شعبه اول دادگاه کیفری یک استان پس از رسیدگی به اتهامات، حکم بر محکومیت متهم و اعدام در ملاءعام از باب تجاوز به عنف، قصاص نفس از جهت قتل عمدی و پانزده سال حبس از حیث آدم‌ربایی و ده سال و ۷۴ ضربه شلاق تعزیری از باب سرقت توأم با آزار، صادر کرد.

حکم صادر شده پس از فرجام خواهی وکیل متهم پرونده به دیوان عالی کشور ارسال و در شعبه ۲۴ دیوان عالی کشور با رد فرجام خواهی، حکم محکومیت تأیید و ابرام گردید.

اجرای حکم اعدام سعید ـ ط در کمتر از شش ماه پس از وقوع جنایت از حیث تجاوز به عنف و پس از صرفنظر اولیاء دم از اولویت اجرای حکم قصاص انجام شد.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها