کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

رتبه‌بندی جهانی موبایل‌سازان بزرگ با کاهش فروش


کد خبر : ۲۷۷۶یکشنبه، ۸ دی ۱۳۹۲ - ۰۰:۲۰:۳۱۳۶۲۳ بازدید

کسب نتایج ضعیف فروش توسط برخی تولیدکنندگان بزرگ تلفن‌همراه در بازار جهانی باعث خواهد شد، رتبه‌بندی آنها طی سال آتی تغییرات قابل ملاحظه‌ای داشته باشد.
رتبه‌بندی جهانی موبایل‌سازان بزرگ با کاهش فروشرتبه‌بندی جهانی موبایل‌سازان بزرگ با کاهش فروش

کارشناسان فناوری اعلام کردند، کاهش فروش گوشی‌های هوشمند پیشرفته ساخت شرکت‌های بزرگی چون ال‌جی،‌ HTC و هوآوی بیش از میزان پیش‌بینی شده باعث خواهد شد تا رتبه‌بندی شرکت‌ها به‌عنوان بزرگ‌ترین تولیدکنندگان گوشی در جهان طی سال 2014 میلادی تغییر کند.

اگرچه گوشی هوشمند HTC One به‌عنوان بهترین محصول این شرکت در اتفاقات مختلف جوایز بین‌المللی را از آن خود کرده و بسیار مورد تقدیر قرار گرفته است، اما میزان فروش این محصول از زمان عرضه آن در مارس 2013 تاکنون ثابت باقی مانده است. این مساله بر مجموع فعالیت‌های HTC اثر گذاشته و باعث شده است تا این شرکت طی فصل سوم از سال 2013 میلادی با ضرر مالی مواجه شود. شرکت ال‌جی نیز  از پیش‌تر احتمال می‌داد در سال 2013 میلادی در مجموع 10 میلیون دستگاه از گوشی هوشمند Optimus G2 را به فروش برساند، اما تا این روزها که سال 2013 رو به‌پایان است تنها 2 میلیون دستگاه از این گوشی فروخته شده است. عرضه جهانی گوشی هوشمند G2 تقریبا همزمان با عرضه گوشی Nexus 5 گوگل صورت گرفت و این مساله باعث شد، تا از فروش بهترین گوشی هوشمند ال‌جی کاسته شود.

شرکت هوآوی نیز تا کنون موفق شده است تنها سه میلیون دستگاه از بهترین گوشی‌های هوشمند خود موسوم به Ascend P6 را در بازار جهانی بفروشد. این رقم بسیار کمتر از پیش‌بینی فروش 10 میلیون از این گوشی بوده است. تصویر نامناسب این برند در بازار جهانی و تاثیرات بازار بر فعالیت‌های آن باعث شده است تا مرکز تولید گوشی‌های هوشمند هوآوی چندان موفق عمل نکند. 



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها