کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

جایگاه ثروتمندترین فرد جهان عوض شد


کد خبر : ۲۷۴۷۷شنبه، ۲۰ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۸:۰۵۷۲۲۷ بازدید

زمان چندانی از بازپس گرفتن لقب ثروتمندترین مرد جهان برای بیست وسومین بار توسط «بیل گیتس» بنیان‌گذار شرکت مایکروسافت نگذشته بود که ...
جایگاه ثروتمندترین فرد جهان عوض شدجایگاه ثروتمندترین فرد جهان عوض شد

زمان چندانی از بازپس گرفتن لقب ثروتمندترین مرد جهان برای بیست وسومین بار توسط «بیل گیتس» بنیان‌گذار شرکت مایکروسافت نگذشته بود که آمانسیو اورتگا بنیانگزار شرکت بین‌المللی البسه «Zara» این لقب را از او ربود و بر عرش میلیاردرهای جهان تکیه زد.

این مرد که دهه هشتم زندگی خود را سپری می‌کند، همیشه از دید دوربین‌های رسانه‌ها فراری بود و هیچگاه پولی برای تبلیغات شرکت زارا پرداخت نکرده است، اما با این همه شرکتی را که در راس آن قرار دارد به عنوان موفق‌ترین شرکت در بخش تولید لباس مطرح کرده است.

به گزارش مجله «فوربس»، اینک ثروت امانثیو اورتگا بالغ بر 79.5 میلیار دلار برآورد می‌شود. او به این ترتیب بیل گیت را مجبور به انتقال به جایگاه دوم میلیاردرها کرد، زیرا ثروت مالک مایکروسافت بالغ بر 78.5 میلیار دلار است.

مجله فوربس می‌گوید که دلیل این جهش ناگهانی در ثروت اورتگا، ناشی از افزایش ارزش سهام شرکتش به نام «Inditex» است. این شرکت مالک علائم تجاری «زارا»، «ماسیمو دوتی» و «پل اند پیر» است. اورتگا و همسرش روسالیا، برند «Zara» را در سال 1975 وارد بازار پوشاک کردند و امروزه شرکت خرده‌ فروشی «InditexSA» دارای 6600 فروشگاه در سراسر جهان است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها