کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

برخورد شدید پژو پارس با درخت حادثه آفرید/ تصاویر


کد خبر : ۲۷۳۰۶سه شنبه، ۱۶ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۱:۴۳۲۷۷۵ بازدید

ناتوانی راننده در کنترل خودروی سواری، برخورد شدید آن را با یک اصله درخت در میدان الغدیر یافت آباد در پی داشت.

ناتوانی راننده در کنترل خودروی سواری، برخورد شدید آن را با یک اصله درخت در میدان الغدیر یافت آباد در پی داشت.

در پی اطلاع رسانی شهروندان به سامانه 125، ساعت 12:41 روز گذشته ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران آتش نشانان ایستگاه 87را به محل حادثه در خیابان یافت آباد، میدان الغدیر اعزام کرد.

یوسف رستمی فرمانده آتش نشانان اعزامی به محل حادثه در این باره گفت: پس از بررسی های اولیه معلوم شد یک دستگاه خودروی پژو پارس به همراه دو سرنشین خود که در حال تردد در مسیر آزادگان به سمت میدان الغدیر بود به دلیل نامعلوم از مسیر اصلی منحرف شده و پس از عبور از روی بلوک های کنار خیابان با یک اصله درخت برخورد کرده و راننده و سرنشین خودرو نیز از داخل خودرو خارج شده بودند.

وی در ادامه افزود: آتش نشانان بلافاصله همزمان با ایمن سازی محل حادثه و جلوگیری از بروز تصادفات بعدی و قطع برق خودرو به یاری مصدومان حادثه شتافتند و تا رسیدن نیروهای اورژانس آنان را به محل امن انتقال دادند.

فرمانده آتش نشانان تاکید کرد: با رسیدن تکنسین های اورژانس به محل حادثه، آتش نشانان مصدومین را به نام های رحیم-ب 32 ساله و جمیله-ش 48 ساله را که ازناحیه صورت و گردن و سر دچار آسیب دیدگی شده بودند را برای انتقال به مراکز درمانی تحویل عوامل اورژانس دادند.

برخورد شدید پژو پارس

برخورد شدید پژو پارس



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها