کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

برخورد خودروی سواری با درخت حادثه آفرید / تصاویر


کد خبر : ۲۳۴۷۱دوشنبه، ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۹:۱۸۱۱۷۳ بازدید

رعایت نکردن اصول صحیح رانندگی در جاده اشرف آباد، برخورد شدید یک دستگاه خودروی سواری را با درختان کنار جاده و مصدومیت راننده آن ...

رعایت نکردن اصول صحیح رانندگی در جاده اشرف آباد، برخورد شدید یک دستگاه خودروی سواری را با درختان کنار جاده و مصدومیت راننده آن را در پی داشت.

ساعت 19:42 غروب دیروز پس از تماس شهروندان با سامانه 125 مبنی بر مشاهده حادثه برخورد خودروی سواری با درختان کنار جاده اشرف آباد، خیابان رستگار ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بلافاصله زنگ ایستگاه های 86 و 121 را به صدا درآورد و آتش نشانان به همراه تیم نجات 15 روانه جاده اشرف آباد، خیابان رستگار شدند. محمدرضا خضری پور، افسرآماده منطقه 8 عملیات که به همراه آتش نشانان به محل حادثه اعزام شده بود در این باره گفت: راننده یک دستگاه خودروی سواری پراید در هنگام حرکت در جاده اشرف آباد از مسیر اصلی خارج و پس از برخورد شدید با درختان کنار خیابان درون خودرو محبوس شده بود.

وی افزود: آتش نشانان بلافاصله پس از ایمن سازی محل حادثه و قطع برق خودرو با رعایت نکات ایمنی و با استفاده از تجهیزات هیدرولیکی نجات، اقدام به آزادسازی و بیرون آوردن راننده 45 ساله به نام(مهرداد-آ) از درون خودرو کردند.

افسر آماده منطقه 8 عملیات خاطرنشان کرد: آتش نشانان پس از بیرون آوردن راننده مصدوم که از ناحیه ستون فقرات و پا دچار مصدومیت شده بود و تحویل وی به عوامل اورژانس پس از تحویل محل حادثه به عوامل انتظامی به ماموریت خود پایان دادند.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها