کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

عملیات آتش نشانان برای نجات راننده بونکر سیمان / تصاویر


کد خبر : ۲۷۰۴۷چهارشنبه، ۱۰ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۳:۱۱۱۲۸۱ بازدید

آتش نشانان راننده بونکر سیمان را از داخل این کامیون که در شمال تهران واژگون شده بود نجات دادند.
عملیات آتش نشانان برای نجات راننده بونکر سیمان / تصاویرعملیات آتش نشانان برای نجات راننده بونکر سیمان / تصاویر

در پی تماس شهروندان با سامانه 125 درساعت 02:48 دقیقه بامداد امروز و اعلام واژگونی یک کامیون، ستاد فرماندهی آتش نشانی بلا فاصله آتش نشانان ایستگاه 61 و نجات 4 به همراه عوامل خدمات شهری و ستاد بحران شهرداری و همچنین جرثقیل 55 تنی و لودر را به سمت محل حادثه واقع در حوالی میدان نوبنیاد، خیابان لنگری اعزام کرد.

مرتضی بهروز معاون عملیات منطقه 3 آتش نشانی ابراز داشت: یک دستگاه کامیون بونکرحامل بیش از 20 تن سیمان در مسیر در حال حرکت بود که به علت نا معلومی از مسیر خود منحرف و واژگون شده و پس از برخورد با پایه ها و سازه های تاکسی رانی متوقف و راننده آن نیز در اتاقک کامیون گرفتار شد.

وی افزود: با توجه به این که این حادثه در ساعات اولیه بامداد و خلوتی خیابان اتفاق افتاد خوشبختانه دراین حادثه به هیچ کس آسیب جانی نرسید ولی اگر این اتفاق در روز و زمان شلوغی رخ می داد قطعا تلفات جانی زیادی ببار می آمد.

بهروز تصریح کرد: آتش نشانان بی درنگ پس از ایمن سازی محل و قطع برق خودرو با استفاده از تجهیزات ویژه نجات، راننده مصدوم 40 ساله که از ناحیه پاها دچار آسیب دیدگی شدید شده بود را از داخل اتاقک متلاشی شده کامیون بیرون آورده و تحویل عوامل اورژانس دادند تا سریعا به مرکز درمانی منتقل شود.

این افسر آماده آتش نشانی با اعلام این که علت وقوع این حادثه رانندگی توسط پلیس راهور تحت بررسی است، خاطرنشان کرد: آتش نشانان پس ازخارج کردن کامیون از زیر سازه های تاکسی رانی، خودرو را به وسیله جرثقیل به حالت اولیه بازگردانده و به مکان امن انتقال دادند.

بونکر سیمان-شمال تهران -واژگون

بونکر سیمان-شمال تهران -واژگون

بونکر سیمان-شمال تهران -واژگون



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها