کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

مرغ و ماهی برای شب عید گران نمی‌شود + ریز قیمت‌ها


کد خبر : ۲۶۸۸سه شنبه، ۳ دی ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۷:۳۹۲۴۳۴ بازدید

رییس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی از ثبات قیمت انواع ماهی و مرغ تا پایان سال خبر داد و گفت: قیمت عرضه‌ ماهی و مرغ منطقی است و به دلیل حجم تولید وعرضه مناسب پیش بینی می‌شود افزایش قیمت برای شب عید نخواهیم داشت.

مهدی یوسف‌خانی  اظهار کرد:‌ وضعیت تولید ماهی و به ویژه مرغ خوب و رضایت بخش است که با این تفاسیر تا پایان سال قیمت آنها افزایش نخواهد یافت.

وی ادامه داد: با توجه به نوسان حجم عرضه و تقاضا پیش بینی می شود قیمت مرغ کیلویی 100 تا 200 تومان کاهش یابد.رییس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی پیش‌بینی کرد که با پایان ماه صفر و آغاز به کار تالارها و رستوران‌ها به دلیل افزایش تقاضا قیمت مرغ و ماهی دستخوش تغییر شود.

یوسف‌خانی یادآور شد: 80 درصد ذرت و سویای مصرفی برای پرورش ماهی از کشورهای اوکراین و برزیل وارد می‌شود که کیفیت محصول وارداتی بیش از تولید داخلی است.به گفته وی ذرت کیلویی 1100 تومان و سویا کیلویی 1800 تومان به فروش می‌رسد.رییس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی افزود: به طور نسبی حجم پرورش دهندگان ماهی به دلیل صید بی رویه کاهش یافته و افزایش هزینه‌های جانبی بر این موضوع بی تاثیر نبوده است.

او خاطرنشان کرد: در حال حاضر قیمت هر کیلو مرغ 6700 تومان، تخم مرغ 4000 (هر شانه دو کیلویی 7500 تا 8000 تومان)، ماهی جنوب 23 هزار و 500 تومان، ماهی سفید 17 هزار و 500 تومان، قزل‌آلا 9800 تومان، شوریده 23 هزار و 500 تومان، کپال 33 هزار و 500 تومان، آزاد 5800 تومان و حلوای سیاه 18 هزار تومان است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها