کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

تصاویر جدیدی از گوشی Moto Z Play موتورولا


کد خبر : ۲۶۷۲۱دوشنبه، ۱ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۳:۴۷۲۱۷۱ بازدید

هم‌‏اکنون حدود 2 ماه از زمان معرفی رسمی دو گوشی هوشمند Moto Z و Moto Z Force موتورولا می‏گذرد و شرکت موتورولا هنوز سومین محصول ...
تصاویر جدیدی از گوشی Moto Z Play موتورولاتصاویر جدیدی از گوشی Moto Z Play موتورولا

هم‌‏اکنون حدود 2 ماه از زمان معرفی رسمی دو گوشی هوشمند Moto Z و Moto Z Force موتورولا می‏گذرد و شرکت موتورولا هنوز سومین محصول در این خانواده را معرفی نکرده است.

سومین عضو این خانواده جدید از گوشی‌‏های موتورولا Moto Z Play نام دارد و منابع آگاه این روزها خبرهایی را در مورد آن منتشر می‏کنند. امروز برای نخستین‌بار تصاویر جدید و باکیفیتی از مدل نهایی این گوشی هوشمند منتشر شد که توجه کاربران را به خود جلب کرده است.

در این تصاویر مشخص شده که گوشی هوشمند جدید دو رنگ سفید و مشکی دارد و لنز باکیفیت آن از بدنه پشتی گوشی بیرون آمده است. بدیهی است که در این گوشی هوشمند از طراحی مشابه دو محصول Moto Z و Moto Z Force استفاده شده است و با این وجود برخی تفاوت‏های جزئی در آنها دیده می‏شود. بخش پشتی گوشی هوشمند جدید از جنس شیشه ساخته شده است و برخلاف دیگر پرچمداران بدنه فلزی ندارد.

این‌طور که منابع آگاه می‌‏گویند گوشی هوشمند Moto Z Play موتورولا نمایشگر لمسی 5.5 اینچی را در خود جا داده است و از آن می‏توان به عنوان یک گوشی هوشمند میان‏رده یاد کرد.تصاویر در نمایشگر بزرگ این گوشی هوشمند با کیفیت 1080 پیکسل به نمایش درمی‏آید و برای آن تراشه Snapdragon 625 در نظر گرفته شده است.

از دیگر امکانات گوشی جدید Moto Z Play ‏می‏توان به رم 3 گیگابایتی، حافظه داخلی 64 گیگابایتی، دوربین دیجیتالی 16 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی و باتری 3510 میلی‌‏آمپری اشاره کرد.روی این گوشی هوشمند سیستم‌عامل اندروید ۶٫۰٫۱ مارشملو نصب شده است و همچنین کاربران می‏توانند در آن از قابلیت Moto Mods بهره‌‏مند شوند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها