کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

تصادف مرگبار دو اتوبوس در اتوبان کرج ـ تهران


کد خبر : ۲۶۶۱۶شنبه، ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۲:۴۰۲۳۲۳ بازدید

صبح دیروز دو اتوبوس مسافربری در بزرگراه کرج- تهران بشدت با هم برخورد کردند و در این حادثه خونین 3 نفر از مسافران در دم کشته و 45 نفر دیگر ...
تصادف مرگبار دو اتوبوس در اتوبان کرج ـ تهرانتصادف مرگبار دو اتوبوس در اتوبان کرج ـ تهران

صبح دیروز دو اتوبوس مسافربری در بزرگراه کرج- تهران بشدت با هم برخورد کردند و در این حادثه خونین 3 نفر از مسافران در دم کشته و 45 نفر دیگر نیز مجروح شدند. به‌دنبال این تصادف خونین بازپرس منافی آذر از شعبه سوم دادسرای جنایی تهران دستور شناسایی مقصران این تصادف مرگبار را صادر کرد.

به‌گزارش خبرنگار «ایران»، در این حادثه، که ساعت هفت و چهارده دقیقه صبح دیروز رخ داد یکی از اتوبوس‌ها در کیلومتر 13 اتوبان کرج- تهران در محدوده شهرک پیکانشهر در حاشیه جاده توقف کرد تا مسافران پیاده شوند. اما در همان موقع اتوبوس دیگری که با سرعت در حرکت بود با اتوبوس متوقف شده بشدت برخورد کرد.دقایقی بعد و همزمان با اعلام این خبر، تیم‌های امداد و نجات آتش‌نشانی، اورژانس و هلال احمر راهی محل تصادف شدند.حسن عباسی مدیر روابط عمومی اورژانس تهران در این باره به خبرنگار «ایران» گفت: متأسفانه در این تصادف یک زن 30 ساله و نوزاد 6 ماهه‌اش و یک مرد جوان جان باختند.

17 مجروح تصادف که یکی از راننده‌ها نیز در میان آنها بود به بیمارستان‌های لقمان، شریعتی، امام خمینی(ره) و حضرت رسول(ص) منتقل شدند. 5 مصدوم بد حال این حادثه نیز با بالگرد به بیمارستان منتقل شدند.همچنین با اعلام خبر کشته‌شدن 3 مسافر اتوبوس به بازپرس منافی‌آذر از شعبه سوم دادسرای جنایی تهران، دستور بررسی علت حادثه شناسایی و مقصران اعلام شد.این در حالی است که با توجه به وخامت حال مصدومان، احتمال افزایش تعداد قربانیان نیز وجود دارد.

از قطع پای یک مجروح تا حضور یک فرانسوی در میان مصدومان

 پیر حسین کولیوند، رئیس اورژانس کشور نیز دراین باره گفت: به‌دنبال تصادف صبحگاهی دو اتوبوس در محدوده پیکانشهر 13 مصدوم از طریق بالگرد به بیمارستان امام خمینی(ره)، 29 مصدوم توسط اتوبوس آمبولانس به بیمارستان شریعتی و دو مصدوم دیگر که یکی از آنان از اتباع کشور فرانسه بود به بیمارستان لقمان منتقل شدند.

وی با اشاره به بازدید از 3 بیمارستان مذکور اظهار داشت: خوشبختانه خدمات‌رسانی مطلوبی در هر 3 بیمارستان به مجروحان ارائه شد. به طوری که از 29 مصدوم در بیمارستان شریعتی تنها 3 مصدوم بدحال برای رسیدگی‌های درمانی در بیمارستان بستری شدند وبقیه نیزمرخص شدند.

کولیوند با اشاره به اینکه دو مصدوم بیمارستان لقمان نیز قبل از ظهرجمعه از بیمارستان ترخیص شدند اظهارداشت: از میان مجروحان بیمارستان امام خمینی(ره) یک مصدوم به دلیل شدت جراحات به احتمال زیاد پای راستش قطع خواهد شد و دو نفر دیگر که دچار شکستگی از ناحیه دست و پا شده بودند در بیمارستان بستری و بقیه نیز بزودی مرخص می‌شوند.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها