کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

مرسدس گوشه‌ای از میباخ جدید خود را به نمایش گذاشت


کد خبر : ۲۶۵۳۱چهارشنبه، ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۴:۱۳۸۲۶۶ بازدید

شرکت خودروسازی مرسدس بنز آلمان، اخیراً با انتشار عکسی گوشه ای از خودروی میباخ را که از محصولات لوکس این خودروساز آلمانی محسوب ...
مرسدس گوشه‌ای از میباخ جدید خود را به نمایش گذاشتمرسدس گوشه‌ای از میباخ جدید خود را به نمایش گذاشت

شرکت خودروسازی مرسدس بنز آلمان، اخیراً با انتشار عکسی گوشه ای از خودروی میباخ را که از محصولات لوکس این خودروساز آلمانی محسوب می شود به نمایش گذاشت.

پس از انتشار این عکس، بسیاری از کارشناسان و فعالان حوزه صنعت خودرو اعلام کردند که این موضوع به معنای ادامه  سیاست شرکت دایملر برای افزایش فشار بر شرکت خودروسازی BMW - که برند رولس رویز را در اختیار دارد - بوده و حاکی از عزم جدی مدیران دایملر برای تصاحب بازار خودروهای لوکس و شکست رقبای سرسخت و قدرتمند خود در این بازار است. در این راستا، شرکت مرسدس بنز آلمان با انتشار میباخ جدید در اکانت توئیتر خود نوشت: «خودروی لوکس شش متری!»


بنز s600 میباخ
 

لازم به ذکر است که طول خودروی رولس رویز فانتوم نیز شش متر است و بسیاری معتقدند طول مدل جدید میباخ از ابعاد رقیب خود الهام گرفته است. با این وجود شرکت مرسدس بنز، پس از انتشار این عکس در اکانت توئیتر خود از اعلام این نکته که خودروی مذکور نسخه مفهومی میباخ جدید است یا اینکه قرار است به تولید انبوه برسد خود داری کرد.

گفتنی است سخنگوی شرکت مرسدس بنز در پاسخ به پرسش های خبرنگاران اعلام کرد که به زودی جزئیات بیشتری از این خودرو در اختیار رسانه ها و علاقه مندان قرار خواهد گرفت. پس از موضع گیری اخیر سخنگوی مرسدس بنز، بسیاری رویداد نمایش خودروهای کلاسیک مرسدس در ایالت کالیفرنیا را به عنوان محلی مناسب برای ارائه اطلاعاتی دقیق از میباخ جدید این خودروساز محبوب آلمانی معرفی کردند.

کابین بنز میباخ

در پی ایجاد جذابیت خبری اخیر شرکت مرسدس بنز آلمان در رابطه با مدل جدید میباخ، کارشناسان و فعالان صنعت خودرو معتقدند این شرکت قصد دارد تا با معرفی میباخ جدید به بازار، فشار شدیدی را به رقیب سرسخت خود BMW وارد کرده و رتبه نخست بزرگ ترین فروشنده خودروهای لوکس در جهان را به خود اختصاص دهد.

مدیران مرسدس نیز به منظور دستیابی به هدف خود در زمینه کسب سهم بیشتری از بازار خودروهای لوکس، از استراتژی تولید تهاجمی محصولات پیروی کرد تا از این طریق بتواند تقاضای بیشتری برای خودروهای خود در بازار خودروهای لوکس ایجاد کند.

گفتنی است احیای برندهای «میباخ» و «پولمان» نیز در راستای تلاش های اخیر مدیران مرسدس بنز برای تصاحب رتبه نخست در بازار خودروهای لوکس ارزیابی می شود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها