کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

گشتی در دنیای ب ‌ام و / فیلم


کد خبر : ۱۳۰۲۲سه شنبه، ۲ تیر ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۴:۵۶۶۰۲۱ بازدید

در کارم خیلی موفق هستم، پس BMW سوار می‌‌شوم ؛ این حرف‌ یکی از مشتریانی است که از آمریکا تا مونیخ آمده تا خودرو را خودش تحویل بگیرد.
گشتی در دنیای ب ‌ام و / فیلمگشتی در دنیای ب ‌ام و / فیلم

بی ام‌و که کوتاه شدهٔ عبارت ( Bayerische Motoren Werke ) به معنای صنایع موتوری باواریا ، شرکت خودروسازی آلمانی است، که از تولید کنندگان بنام خودروهای لوکس و موتورسیکلت در جهان بشمار می‌آید. دفتر مرکزی این شرکت در شهر مونیخ قرار دارد.

شرکت بی ام‌و در سال 1916 توسط فرانتس یوزف پوپ تاسیس شد. این شرکت هم‌اکنون مالک شرکت‌های رولز-رویس موتور کارز و مینی می‌باشد. در سال 2014 ب ام‌و تعداد 1.860.000 دستگاه خودرو تولید کرد و به‌عنوان دهمین خودروساز بزرگ جهان شناخته شد.

امروزه اکثریت سهام شرکت ب ام‌و در اختیار خانواده کواندت قرار دارد ( اشتفان کواندت 17.4٪ درصد، یوهانا کواندت 16.7٪ درصد و سوزان کواندت کلاتن 12.6٪ درصد). بخشی از سهام این شرکت نیز در بازار بورس فرانکفورت مبادله می‌شود. هم اکنون بی ام و جزو برندهای جذاب خودروسازی جهان محسوب میشود .


در کارم خیلی موفق هستم، پس BMW سوار می‌‌شوم ؛ این حرف‌ یکی از مشتریانی است که از آمریکا تا مونیخ آمده تا خودرو را خودش تحویل بگیرد.
 



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها