کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

با کیفیت‌ترین وانت کشور؛ مشتری ندارد + جدول


کد خبر : ۲۶۵۰۷چهارشنبه، ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۷:۲۸۶۶۲۹ بازدید

براساس گزارش منتشر شده از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد برای خانواده وانت ها، هیچ افزایش کیفی به چشم نمی خورد.
با کیفیت‌ترین وانت کشور؛ مشتری ندارد + جدولبا کیفیت‌ترین وانت کشور؛ مشتری ندارد + جدول

براساس گزارش منتشر شده از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد برای خانواده وانت ها، هیچ افزایش کیفی به چشم نمی خورد.

به گزارش ایران‌جیب به نقل از پرشین خودرو، در گزارش تیرماه شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، 9 مدل وانت نیز مورد ارزیابی قرار گرفته و از این میان 8 مدل در جمع تک ستاره ها و تنها یک مورد در بین 3 ستاره ها قرار گرفته است. بر اساس این گزارش از تعداد 5190 وانت تولیدی در تیر ماه، 42 دستگاه 3 ستاره و 5148 دستگاه از مدل ها تک ستاره هستند.

وانت های ارزیابی شده در تیر ماه به ترتیب رتبه کیفی وانت تندر، وانت سایپا X151، وانت کارا تک کابین، وانت مزدا تک کابین، وانت دیزل زامیاد، وانت کارا دوکابین، وانت مزدا دو کابین، وانت نیسان دوگانه سوز و وانت آریسان نام دارد و در جدول از یک تا 9 رتبه بندی شده است.

شاید جالب ترین اتفاق این باشد که با کیفیت ترین وانت ارزیابی شده یعنی وانت تندر کمترین میزان تولید در تیرماه را به خود اختصاص داده و تنها 42 دستگاه از آن روانه بازار شده است. قیمت 9 مدل وانت عرضه شده زیر 50 میلیون ریال است و همگی از نظر رده کیفی در پایین ترین سطح قرار گرفته است.

در گزارش تیرماه شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران نام یک محصول ردی نیز به چشم می خورد که این محصول سمند و تولید کارخانه ایران خودروی تبریز است و دلیل رد شدن آن نیز روشن نشدن چراغ ترمز اعلام شده است.

متاسفانه با مقایسه گزارش تیرماه این شرکت و گزارش خرداد، به این نتیجه می رسیم که به جز دو محصول سایر تولیدات هیچ سعی و تلاشی برای ارتقای کیفی خود انجام نداده اند. البته باز جای خوشبختی است که در مدت این یک ماه ستاره کیفی هیچ کدام از محصولات کاهش نیافته است.

9qtae8kwiwqojzdh5rf4.jpg



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها