کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

با گوشی‌های تقلبی طرح اصلی بازار آشنا شوید/ قیمت + تصاویر


کد خبر : ۲۶۲۷۷پنجشنبه، ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۵:۴۳۶۲۹۰ بازدید

در بازار کشورمان گوشی‌هایی تقلبی وجود دارد که در نگاه اول ممکن است تفاوتی با طرح اصلی نداشته باشد، در ادامه برتعدادی از آنان مرور ...

در بازار کشورمان گوشی‌هایی تقلبی وجود دارد که در نگاه اول ممکن است تفاوتی با طرح اصلی نداشته باشد، در ادامه برتعدادی از آنان مرور خواهیم کرد.

به گزارش ایران‌جیب به نقل از جی‌اس‌ام، از آنجا که تقریبا تمامی گوشی‌های هوشمند نظیر اپل، سامسونگ، اچ‌تی‌سی، هوآوی، سونی و.. در کشور چین تولید می‌شوند قطعات بدنه و ظاهری آن به راحتی برای سازندگان گوشی‌های تقلبی فراهم می‌گردد. در ابتدا ظهور این گوشی‌ها کیفیت ساخت بدنه آنان قابل تشخیص و بی کیفیت بود اما به مرور زمان تا جایی پیش رفت که هم اکنون شاهد تولید گوشی‌هایی هستیم که در ظاهر هیچ گونه تفاوتی با نمونه اصلی ندارند و  تا زمانی که آن را روشن و کار نکنیم ممکن است متوجه تفاوت آن با نمونه اصلی نشویم. این گوشی‌ها سخت‌افزار بی کیفیت و ازران قیمت دارند و مشخصات آنان با نمونه اصلی کاملا متفاوت است به طور مثال از پردازنده‌های ازران قیمت، صفحه نمایش LCD بی کیفیت به جای IPS رم کم‌تر سیستم عامل اندروید قدیمی غیر رسمی و .. استفاده می‌کنند و تنها وجه مشترک آنان با نمونه اصلی فقط و فقط در ظاهر است.

در این گزارش قصد داشتیم مروری کوتاه به این گوشی‌ها داشته باشیم و به شما پیشنهاد کنیم به هیچ عنوان این نمونه گوشی‌ها را خریداری نکنند و ترجیحا یک گوشی‌ اصلی ارزان قیمت بگیرند زیرا گوشی‌های تقلبی طرح اصلی عمر مفید و دوام کافی ندارند و پس از گذشت چند ماه به مشکل برمی‌خورند. نمونه‌ای از این نوع گوشی‌ها را در عکس‌های زیر مشاهده می‌کنید و در آخر قیمت آنان برایتان درج شده است. زمانی که قیمت این گوشی‌ها را با نمونه اصلی مقایسه کنید قطعا متوجه خواهید شد چقدر باید تفاوت با نمونه اصلی داشته باشند. به قول قدیمی‌ها هیچ ارزانی بی دلیل نیست!
 

گوشی‌های تقلبی طرح اصلی

گوشی‌های تقلبی طرح اصلی

گوشی‌های تقلبی طرح اصلی



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها