کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

شهرام جزایری چرا بازداشت شد؟


کد خبر : ۲۶۱۳۱یکشنبه، ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۶:۴۹۸۲۲۲ بازدید

شهرام جزایری یکی از نخستین مجرمان اقتصادی که دستگیری‌اش یک موج خبری بزرگ را در پی داشت، مدتی پیش آزاد شد. جزایری پس از آزادی ...
شهرام جزایری چرا بازداشت شد؟شهرام جزایری چرا بازداشت شد؟

شهرام جزایری یکی از نخستین مجرمان اقتصادی که دستگیری‌اش یک موج خبری بزرگ را در پی داشت، مدتی پیش آزاد شد. جزایری پس از آزادی کوشید تا چهره‌اش را بهبود ببخشد و حتی در گفت‌و‌گوهایی تأکید کرد که بابت اتهامات مفاسد مالی، تبرئه شده است.

جزایری گفته بود: «بیش از 50 قاضی پرونده‌ام را مورد بررسی قرار داده‌اند. هر چند که علاقه‌ای ندارم در این خصوص صحبت کنم که مبادا خدایی نکرده شائبه‌ای پیش بیاید اما در طی رسیدگی‌های قضایی پرونده دستگاه قضا به طور عام و قضات به طور خاص، واقعا به دلیل حساسیت‌هایی که بر پرونده من حاکم شد همه تلاششان را کردند که محور حق و عدالت رعایت شود.»

جزایری همچنین کوشید خود را یک فعال و چهره موثر اقتصادی از خود ارائه کند و حرف‌های عجیبی درباره برنامه‌های اقتصادی آینده‌اش بر زبان آورده بود. او خود را محل رجوع همگان در زمینه اقتصادی می‌خواند و در این زمینه گفته بود: «پیش می آمد فراتر از همبندی‌هایم در زندان، زندان‌بان ها، گاهی کارشناسان پرونده بعد از انجام کارهایشان راجع به مسائل اقتصادی سوالات عمومی از من می پرسیدند و من هم نظرات خود را ارائه می‌کردم!»

جزایری حضور رسانه‌ای‌اش را روز به روز پررنگ‌‌تر می‌کرد و با بنز 250E مشکی صفر عکس می‌گرفت تا نشان دهد همچنان یک مولتی میلیاردر است و سال‌ها زندان و میلیاردها تومان ردِ مال نتوانسته تاثیری در تضعیف عقبه مالی او داشته باشد.

اما ساعاتی پیش برخی رسانه‌ها خبر بازداشت مجدد شهرام جزایری را تأیید کردند. برخی گزارش‌ها حاکی است پس از آن که مدیرعامل سابق پدیده با تفهیم اتهام کلاهبرداری از طریق فروش غیرقانونی اوراق موسوم به سهام از سوی «قاضی حیدری» بازداشت و روانه زندان شد، برنامه تبلیغی به راه افتاد که قرار است شهرام جزایری در همایشی تحت عنوان «بررسی چالش‌های پیش روی شرکت پدیده در ورود به فرابورس و تأمین نقدینگی» سخنرانی کند.

در همین حال صبح روز شنبه و همزمان با آغاز این همایش، شهرام جزایری به اتهام تبانی برای اقدام علیه امنیت عمومی از طریق اخلال در نظم و سلب آسایش عمومی و با صدور دستور قضایی بازداشت شد. طبق اطلاعات دریافتی، شهرام جزایری برای انجام تحقیقات در اختیار نیروهای انتظامی قرار گرفته است تا بررسی‌های بیشتر در این باره صورت گیرد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها