کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

این‌بار آتش‌سوزی در پتروشیمی امام (ره) / تصاویر


کد خبر : ۲۶۰۹۱شنبه، ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۴:۴۲۳۳۹۹ بازدید

ساعتی پیش برخی منابع خبری گزارش دادند انبار BDSR پتروشيمی بندر امام دچار آتش سوزی شده و هم اكنون آتش نشانان در حال ...
این‌بار آتش‌سوزی در پتروشیمی امام (ره) / تصاویراین‌بار آتش‌سوزی در پتروشیمی امام (ره) / تصاویر

ساعتی پیش برخی منابع خبری گزارش دادند انبار BDSR  پتروشيمی بندر امام دچار آتش سوزی شده و هم اكنون آتش نشانان در حال خاموش كردن حريق هستند. 

بر این اساس یکی از مدیران پتروشیمی بندر امام گفته است: انبار واحد BDSR دچار حریق شده که در حال اطفاست و جای نگرانی نیست. در همین حال مدیر عامل مجتمع پتروشیمی امام(ره) تایید کرد که دقایقی پیش انبار واحد تولید لاستیک مصنوعی پتروشیمی این واحد دچار حریق شد. 

آن طور که شانا گزارش داده، انبار واحد تولید لاستیک مصنوعی بندر امام دچار آتش سوزی شده است و هم اکنون آتش نشانان در حال مهار حریق هستند.

امیری، مدیرعامل مجتمع پتروشیمی بندر امام از آتش سوزی انبار واحد تولید لاستیک مصنوعی در این مجتمع خبر داده و گفته است: هم اکنون آتش نشانان در حال مهار حریق هستند و تاکنون هیچ خسارت جانی گزارش نشده است.

آتش‌سوزی- پتروشیمی امام

در همین حال ساعت حوالی 18 مدیر بحران منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی (ماهشهر) با اعلام این که تیم اطفای حریق مشغول مهار آتش سوزی در انبار محصول واحد لاستیک هستند اطمینان داد که جای نگرانی وجود ندارد.

سید امید شهیدی نیا، مدیر بحران منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی (ماهشهر) به شانا گفته است: انبار محصول واحد لاستیک مصنوعی (BDSR) بندر امام دچار حریق شده که دود زیاد ناشی از آن مربوط به جنس لاستیک است که ابری از دود ایجاد می کند.

این‌بار آتش‌سوزی در پتروشیمی امام (ره) / تصاویر

وی افزود: اکنون تیمهای عملیاتی در منطقه حاضر بوده و عملیات اطفای آتش در حال انجام است. شهیدی نیا تصریح کرد: این حادثه تاکنون مصدومی به همراه نداشته است.

مدیر بحران منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی (ماهشهر) در پاسخ به این سوال که دلیل آتش سوزی در انبار این محصول چیست، عنوان کرد: دلیل حادثه هنوز مشخص نشده است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها