کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

تعداد مشترکین اینترنت پرسرعت از مرز 1 میلیون گذشت


کد خبر : ۲۶۰۷۴شنبه، ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۸:۴۷۵۹۳ بازدید

مدیر عامل شرکت مخابرات استان تهران گفت: در شرکت مخابرات استان تهران 9 میلیون و 350 هزار شماره تلفن ثابت وجود دارد که 8 میلیون و ...

مدیر عامل شرکت مخابرات استان تهران گفت: در شرکت مخابرات استان تهران 9 میلیون و 350 هزار شماره تلفن ثابت وجود دارد که 8 میلیون و 250 هزار شماره مشغول به کار است و ضریب نفوذ تلفن ثابت به 58.8 درصد رسیده است.

علیرضا سیدی ، مدیرعامل شرکت مخابرات استان تهران در نشست خبری ضمن تبریک روز خبرنگار بیان داشت: تعداد مشترکین اینترنت پرسرعت در استان تهران و البرز از مرز یک میلیون گذشته است و در 12 هزار و 750 کیلومتر فیبر نوری در استان البرز و تهران انجام شده است که این کار برای بسترسازی در حوزه ارتباطات حائز اهمیت است چرا که می‌توان از طریق آن به ارگان‌ها و نهادهای مرتبط در حوزه     ICT خدمت رسانی شود.

او افزود: توسعه فناوری‌های جدید برای مخابرات در سال جاری و بحث شبکه دسترسی حائز اهمیت است که باید در آن سرمایه‌گذاری شود چرا که شبکه دسترسی باید قابلیت این را داشته باشد که با پهنای باند بالا خدمات رسانی کند.

او در ادامه با اشاره به حادثه شهران که موجب قطعی تلفن ثابت 56 هزار مشترک شد، بیان داشت: در این حادثه مشترکین تلفن ثابت دچار قطعی ارتباط شدند چرا که شبکه جدید در شهران اجرا نشده بود البته مشکل تلفن‌های همراه در کمتر از 12 ساعت برطرف شد چرا که این شبکه‌ها تحت حمایت فیبر نوری بودند اما مشکل ارتباط 56 هزار مشترک در طی 24 ساعت برطرف شد.

سیدی در ادامه گفت: اجرای شبکه NGN را در استان تهران مدنظر قرار داده‌ایم و در سال جاری ایجاد بستر برای محتواهای جدید را در دستور کار قرار داده‌ایم که در نمایشگاه از آن رونمایی خواهیم کرد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها