کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

ساخت بزرگراه شمالی کرج فردا کلید می‌خورد


کد خبر : ۲۵۹۴۶سه شنبه، ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۳:۴۷۳۹۰۷ بازدید

ساخت بزرگراه شمالی کرج که از حدود چهار سال پیش در دستور کار مدیریت شهری کرج قرار گرفت پس از بررسی ، مطالعات کارشناسی و اقدامات اولیه ...

ساخت بزرگراه شمالی کرج که از حدود چهار سال پیش در دستور کار مدیریت شهری کرج قرار گرفت پس از بررسی ، مطالعات کارشناسی و اقدامات اولیه قرار است فردا چهار شنبه با حضور مسئولان استانی آغاز شود.

این بزرگراه که بیش از 17 کیلومتر طول مسیر دارد ، 11 تقاطع غیرهمسطح و 22 عرشه برای آن پیش بینی شده است.

این بزرگراه بر اساس نقشه هایی طراحی شده از ابتدای کلانشهر کرج واقع در منطقه حصار آغاز و با عبور از چهار منطقه و شمال شهرستان کرج، در نهایت در غربی ترین نقطه این شهرستان و در بخشی از آزادراه کرج-قزوین به پایان می رسد. 

طبق پیش بینی های به عمل آمده برای ساخت و تکمیل کمربند شمالی کرج حدود 10 هزار میلیاردریال اعتبار نیاز است تا این پروژه ظرف مدت زمان حدود سه سال به بهره برداری برسد. آزاد راه تهران-کرج-قزوین مسیر جایگزین نداردو درمواقع بروز حادثه ترافیک آن به شهرکرج سرازیر می شود و با احداث این بزرگراه بخش قابل توجهی از ترافیک آزاد راه نیز روانسازی خواهد شد.

اکنون از هر 100 هزار اتومبیل در این آزاد راه 30 هزار اتومبیل خارج می شود که احداث بزرگراه شمالی 50 درصد ترافیک اتوبان تهران-کرج را کاهش می دهد. 

با بهره برداری از کمربند شمالی کرج بخش قابل توجهی از ترافیک درون شهری این کلانشهر نیز کاسته می شود،ضمن آنکه با متصل شدن این کمربند به بزرگراه همت خودروها برای دسترسی به مناطق مختلف این شهرستان دیگر نیازی به مرکز شهر و خیابان های اصلی ندارندو می توانند با استفاده از بزرگراه شمالی کرج،ادامه مسیر بدهند.

استان البرز در مسیر 14استان شمالی و غربی کشور قرار دارد و اکنون 18 درصد ترافیک راه های کشور در این استان است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها