کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

چند ساعت تا مراسم رونمایی سامسونگ گلکسی نوت 7


کد خبر : ۲۵۹۳۷سه شنبه، ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰:۰۰۳۶۲۳ بازدید

بالاخره روز موعود فرا رسیده و سامسونگ ساعت 21:30 امشب مراسم رونمایی از نسل جدید فبلت خود یا همان گلکسی نوت 7 را برگزار خواهد کرد.
چند ساعت تا مراسم رونمایی سامسونگ گلکسی نوت 7چند ساعت تا مراسم رونمایی سامسونگ گلکسی نوت 7

تنها چند ساعت دیگر تازه ترین فبلت سامسونگ با نام گلکسی نوت 7 به بازار عرضه می شود که بر اساس آنچه تاکنون می دانیم، قرار است به ویژگی های جدیدی مثل اسکنر عنبیه‌ی چشم مجهز باشد.

سامسونگ علاوه بر این، از همین حالا و پیش از رونمایی رسمی محصول، روی این ویژگی تاکید زیادی داشته که نوت 7 در برابر آب مقاوم است، در نتیجه می توان انتظار داشت فبلت جدید مثل پرچمداران اخیر همین سازنده، از گواهی IP68 برخوردار باشد.

نکته‌ی دیگر اینکه محصول تازه به درگاه USB Type-C مجهز است و همین موضوع موجب می شود هدست واقعیت افزوده OG Gear VR فعلی با نوت 7 قابل استفاده نخواهد بود. اما خبر خوش اینکه به زودی سامسونگ یک نسخه ی جدید از این هدست را عرضه می کند که نه تنها از درگاه جدید پشتیبانی می کند، بلکه زاویه دید آن از 96 به 110 درجه افزایش یافته است.

سامسونگ ضمناً یک باتری با ظرفیت 3500 میلی آمپر ساعت را به همراه حالت های جدید ذخیره ی انرژی برای نوت 7 در نظر گرفته است، از جمله قابلیتی که با فعال کردن آن رزولوشن نمایشگر از 1440 در 2560 به 720 در 1280 کاهش خواهد یافت تا مصرف باتری به شکل قابل توجهی کمتر شود.

این مراسم به طور کامل و لحظه‌ای امشب در سایت ایران‌جیب پوشش داده خواهد شد. 



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها