کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

تصاویر رندر شده تبلیغاتی گلکسی نوت 7


کد خبر : ۲۴۸۴۲شنبه، ۱۲ تیر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۳:۵۳۲۷۴۶ بازدید

تاکنون خبرها و شایعات زیادی درباره‌ی جدیدترین عضو خانواده‌ی نوت سامسونگ در فارنت خوانده‌اید و حالا با نزدیک‌تر شدن به تاریخ معرفی گلکسی نوت 7 ...

تاکنون خبرها و شایعات زیادی درباره‌ی جدیدترین عضو خانواده‌ی نوت سامسونگ در فارنت خوانده‌اید و حالا با نزدیک‌تر شدن به تاریخ معرفی گلکسی نوت 7، شاهد رندرهایی جدید از این فبلت هستیم.

به گزارش ایران‌جیب به نقل از فارنت، شایعه‌پراکن معروف، Evleaks، دو تصویر جدید از واقعی‌ترین رندرهای گلکسی نوت 7 منتشر کرده که این فبلت را در نماهای جلو و پشت در 3 رنگ نشان می‌دهد. در بالای گوشی سنسورهای اسکنر عنبیه را می‌بینیم و همانطور که انتظار داشتیم، حاشیه‌های این فبلت حالتی خمیده دارد که تداعی کننده‌ی گلکسی اس7 است. گوشه‌های نوت 7 قدری گرد‌تر طراحی شده است.
 

گلکسی نوت 7


در پایین دکمه‌ی هوم مجهز به حسگر اثر انگشت و دو دکمه‌ی لمسی در اطراف آن، مثل سایر گلکسی‌ها، خودنمایی می‌کنند. در کناره‌ی تحتانی فبلت نیز قلم مخصوص نوت دیده می‌شود. در پشت گوشی علاوه بر نوشته‌ی “Galaxy Note 7″، شاهد دوربینی احتمالاً 12 مگاپیکسلی همراه با ضمایمش هستیم. دکمه‌ی پاور هم در سمت راست و دکمه‌های کنترل صدا نیز در سمت چپ گوشی دیده می‌شوند. گفته می‌شود نوت 7 دارای دوربین جلوی 5 مگاپیکسلی‌ست. صفحه نمایش این فبلت بر اساس شایعات، یک نمایشگر Super AMOLED با کیفیت QHD و اندازه‌ی 5.7 اینچ است. گفتنی‌ست حافظه‌ی داخلی نوت جدید 64 گیگابایت است که البته می‌توان آن را با microSD افزایش داد. ظاهراً این فبلت دارای گواهینامه‌ی IP68 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار نیز هست.
 

گلکسی NOTE 7

بر اساس نشت اطلاعاتی جدیدی و تصاویر تازه درز شده، گلکسی نوت 7 با سه رنگ رسمی مشکی عقیق، نقره‌ای تیتانیوم و آبی مرجانی (به ترتیب از چپ به راست در تصاویر بالا) عرضه خواهد شد. تاریخ معرفی سامسونگ گلکسی نوت 7، دوازدهم مرداد ماه حدس زده می‌شود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها