کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

فروش مرغ با قیمت 8500 تومان خلاف است


کد خبر : ۲۵۹۰۵دوشنبه، ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۳:۵۵۱۵۰۰ بازدید

محمد یوسفی رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی با اشاره به قیمت مرغ در بازار اظهار داشت: امروز نرخ هر کیلو مرغ زنده در ...

محمد یوسفی رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی با اشاره به قیمت مرغ در بازار اظهار داشت: امروز نرخ هر کیلو مرغ زنده در مرغداری 5200 تومان و مرغ آماده به طبخ برای مصرف کنندگان در میدان بهمن 7 هزار تومان و میادین میوه و تره بار 7300 تومان به فروش می رسد.

وی افزود: افزایش قیمت در پی کاهش بی رویه ماه‌های اخیر و زیان تولیدکنندگان امری طبیعی است، در ضمن قیمت های فعلی بازار نرخ متعادلی که بر اساس هزینه های تولید برای مرغداران در نظر گرفته شده است.

یوسفی با بیان اینکه نرخ مرغ در مغازه های سطح شهر متفاوت است بیان کرد: نرخ متعادل برای هر کیلو مرغ 7هزار و 500 تومان است و فروش مرغ با نرخ های 8 هزار و 500 تومان خلاف است که در این صورت لازم است دستگاه های مربوطه نظارت بیشتری به حقوق مصرف کنندگان و تولید کنندگان داشته باشند .

رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی با اشاره به دلایل افزایش قیمت مرغ در ماه های اخیر اظهار داشت: در حال حاضر افزایش قیمت مرغ متناسب با افزایش نهاده هاست چرا که قیمت جوجه یک روزه از هزار و 300 تومان به 2هزار و 200 تومان و ذرت از 650 تومان به 1000 تومان افزایش یافته است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها